Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
Hey! Du skal liksom være «bringer of good news», Stenzenga…
Dette høres skummelt ut.
Håkans ville ikke overraska så mye, så den diskusjonen kan du umulig grue deg til…
Forsvinner Riisnæs blir det liv og røre derimot. Jokkes hode på et fat, Bakke ut, Rekdal inn, Carew på topp og full bøtteballett.
Svar
(07-16-2024, 04:47 PM)hmchrist Skreiv: Hey! Du skal liksom være «bringer of good news», Stenzenga…
Dette høres skummelt ut.
Håkans ville ikke overraska så mye, så den diskusjonen kan du umulig grue deg til…
Forsvinner Riisnæs blir det liv og røre derimot. Jokkes hode på et fat, Bakke ut, Rekdal inn, Carew på topp og full bøtteballett.

Får håpe nyheten som følger etter gjør opp for det Smile
Svar
Bjørdal og Risnæs?
Svar
(07-16-2024, 04:52 PM)Belhaven Skreiv: Bjørdal og Risnæs?

Da hadde jeg vært for knust til å skrive på forumet.
Svar
(07-16-2024, 04:47 PM)hmchrist Skreiv: Hey! Du skal liksom være «bringer of good news», Stenzenga…
Dette høres skummelt ut.
Håkans ville ikke overraska så mye, så den diskusjonen kan du umulig grue deg til…
Forsvinner Riisnæs blir det liv og røre derimot. Jokkes hode på et fat, Bakke ut, Rekdal inn, Carew på topp og full bøtteballett.

Riisnæs og Hammer Kjellsen er nok de av talentene det hadde svidd mest med å miste. 
Av de etablerte frykter jeg at Bjørdal er attraktiv for eliteserie lagene.
Svar
Altså. Riisnæs, Jones eller Kjelsen til utlandet for en kjempesum, må jo aksepteres. Noen av dem til skitthue Knutsen, er noe helt annet. Bjørdal må vi beholde hvis det blir snakk om Eliteserien. Vi er sannsynligvis der selv, i 2025.
Svar
Ber til høyere makter om at det i det minste ikke er snakk om klubber i Norge.
Usikker på om jeg har hjerte til å tåle slikt .

(07-16-2024, 04:55 PM)Ettlagioslo Skreiv: Altså. Riisnæs, Jones eller Kjelsen til utlandet for en kjempesum, må jo aksepteres. Noen av dem til skitthue Knutsen, er noe helt annet.

Burde hatt et postulat om at vi ikke selger til lag i gult. I hvertfall innenfor landets grenser
Svar
(07-16-2024, 04:56 PM)JackBlack Skreiv: Ber til høyere makter om at det i det minste ikke er snakk om klubber i Norge.
Usikker på om jeg har hjerte til å tåle slikt .

(07-16-2024, 04:55 PM)Ettlagioslo Skreiv: Altså. Riisnæs, Jones eller Kjelsen til utlandet for en kjempesum, må jo aksepteres. Noen av dem til skitthue Knutsen, er noe helt annet.

Burde hatt et postulat om at vi ikke selger til lag i gult. I hvertfall innenfor landets grenser

Snakk om klubber til Norge, men ikke våre beste Nei.
Svar
Riisnæs er vel den spilleren som er mest lik Grønbæk av spillere som finnes i det norske seriesystemet - han er i alle fall en av de. Jeg blir ikke overrasket om han er på radaren til Knutsen.

Når var sist vi mistet en toppspiller til et annet norsk lag? Strandberg i 2012? Iversen i 2006 før det?
Svar
(07-16-2024, 04:59 PM)Stenzenga Skreiv:
(07-16-2024, 04:56 PM)JackBlack Skreiv: Ber til høyere makter om at det i det minste ikke er snakk om klubber i Norge.
Usikker på om jeg har hjerte til å tåle slikt .

(07-16-2024, 04:55 PM)Ettlagioslo Skreiv: Altså. Riisnæs, Jones eller Kjelsen til utlandet for en kjempesum, må jo aksepteres. Noen av dem til skitthue Knutsen, er noe helt annet.

Burde hatt et postulat om at vi ikke selger til lag i gult. I hvertfall innenfor landets grenser

Snakk om klubber til Norge, men ikke våre beste Nei.

Da er det småpenger vi får med andre ord. 
Mer smerte enn nytte. 
Thorvaldsen og Sjøvold har nettopp signert ny kontrakt. 
Og om det ikke er våre beste så utelukker det Jones, Riisnæs, Bjørdal og AKO. 

Så da er vel Hammer Kjellsen, Kurd Rønning og Apold Aasen i faresonen? 
Ofkir evt?

(07-16-2024, 05:00 PM)Majorstuen Skreiv: Riisnæs er vel den spilleren som er mest lik Grønbæk av spillere som finnes i det norske seriesystemet - han er i alle fall en av de. Jeg blir ikke overrasket om han er på radaren til Knutsen.

Når var sist vi mistet en toppspiller til et annet norsk lag? Strandberg i 2012? Iversen i 2006 før det?

Hadde blitt så knekt om det skjer.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 45 Gjest(er)