Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(06-01-2024, 10:49 AM)Bohem33 Skreiv:
(06-01-2024, 09:43 AM)Paulinho Skreiv: Visste ikke hvor jeg skulle legge denne, men morsom sak om Ole Kamera i Nettavisen. Wow, tenk, han har spilt sammen med Ibrahimovic og Rooney. Respekt. https://www.nettavisen.no/kamara-levde-s...95-1844194

Fin sak med mye mimring, ingen tvil om at han har en karriere bak seg som er mer spektakulær enn for de fleste norske spillerne. 
Et hjertesukk er at det eneste han sier om Enga er: 

– Det jobbes veldig godt i klubben. Vi skulle kanskje hatt seks poeng mer, men det er mye bra på gang her. Vi er på vei til et bra sted selv om man jobber for at alt skal bli bedre. Jeg har tro på det som gjøres, sier Kamara.
--
Helt fint det selvsagt, men man kunne jo håpe han skulle sagt eller fått spørsmål om egne prestasjoner så langt. Synes han selv han har levert og har han noen tanker om at det vil bli bedre framover? 

Jeg er i likhet med mange her nesten sjokkert over hvor svak han har vært uten at det har vært skadeavbrudd. Han burde jo virkelig kunne herje i Obos, men han har ikke skårt ett eneste mål enda. Og de siste kampene virker det som trenerne har mistet troa på at det er han som skal gjøre det for oss og at de heller bruker han kun når Rijks må ut. 
Er han sulten lenger eller er det helt greit å spille litt ball og tenke tilbake til da han spilte med Zlatan og var blant toppskårerne i major league? 

Kom igjen a Kamara, du har det i deg.

Nå har han to mål i hvert fall Smile Og han jobber steinhardt hver gang han kommer innpå.
Svar
Håkans nær Hammarby?

https://www.eurosport.no/fotball/allsven...tory.shtml
Svar
Virker som om han er der for å få fysioterapi.

Men hvis svenskene vil by 12-15 millioner for han er det bare å selge. Er vel omtrent det han er verdt tenker jeg. Så god er han tross alt ikke, så det blir ikke noe enormt savn. Og spesielt hvis Ofkir blir, så har vi greit med kantspillere.

Er mer spent på hva som skjer med Okore.
Svar
(06-02-2024, 04:40 PM)NilsDN Skreiv: Så god er han tross alt ikke, så det blir ikke noe enormt savn. 

Kutt ut, da? Håkans er så god. Han vil bli savna.
Svar
Jeg synes også Håkans er god, men vi klarer da oss rimelig greit uten han for tiden. Og hvem skal ut.
Svar
(06-02-2024, 05:52 PM)hmchrist Skreiv:
(06-02-2024, 04:40 PM)NilsDN Skreiv: Så god er han tross alt ikke, så det blir ikke noe enormt savn. 

Jeg synes vi klarer oss helt greit uten Håkans. Jeg ønsker han ikke ut, men det vil ikke bli verdens største savn om han drar.
Svar
(06-02-2024, 06:03 PM)NilsDN Skreiv:

Jeg synes vi klarer oss helt greit uten Håkans. Jeg ønsker han ikke ut, men det vil ikke bli verdens største savn om han drar.

Neida, men har er vår beste ving p.t. Vi vil savne farta hans tror jeg.

Ofkir virker å være best når vi ligger dypere, og ungutta er litt uferdige, selv om Jones har vært bra og bør får fortsette.

Men det gir mening å selge Håkans hvis han vil vekk og vi får en ok pris. Vi har tross alt også signert en danske til vingplass.
Svar

Hvor stort savnet blir avhenger av hvordan vår nye danske signering gjør det tenker jeg. Om han er god blir det neppe store savnet. Ellers prøvd vel Håkans å grine seg bort allerede i vinter, så like greit at han forsvinner før vi får en ny Layouni-gate.
Svar
(06-02-2024, 08:25 PM)Østblokka Skreiv:

Hvor stort savnet blir avhenger av hvordan vår nye danske signering gjør det tenker jeg. Om han er god blir det neppe store savnet. Ellers prøvd vel Håkans å grine seg bort allerede i vinter, så like greit at han forsvinner før vi får en ny Layouni-gate.

Som sagt er det jo ikke sånn at jeg ønsker Håkans ut. Men vil han ikke så vil han ikke. Og da er det jo som også Østblokka her sier liten vits i å holde på han.

Vi har El-Abdellaoui, Riisnæs, Lange, Ofkir (muligens), Obasi og Thorvaldsen som alle kan spille kant. Så har vi Kurd Rønning og Bully som også er et eller annet sted i miksen de også. 

Men hvis vi ender opp med å få 10-12 millioner for Håkans så håper jeg i stedet at vi kan reinvestere de pengene. 

Den spilleren jeg ønsker meg som erstatter for Håkans er i hvert fall Baidoo fra Sogndal. 18 år gammel ghaneser, som kom til Sogndal i februar og har scoret 4 mål på 11 kamper for dem. Ikke bare virker potensialet å være stort, men i tillegg så svekker det en konkurrent. Sogndal er også klubben som fant Adams og Ogbu som gikk til LSK og gjorde det bra der. Og jeg tipper at Baidoo ikke spiller i Sogndal i 2025 hvis ikke de rykker opp.

Jeg mener at i og med vi har bra dekning på kant, spesielt også hvis Ofkir blir, så kan vi ta en sjanse på en spiller som Baidoo. Tror ikke Sogndal sier nei til 5-6 millioner for han. Hvis resten av pengene går med til å signere Ambina permanent og hente Okore så mener jeg i så fall at vi kommer veldig styrket ut av å selge Håkans.

Hvis vi fortsatt har penger igjen da så er det vel egentlig bare spissplassen vi trenger å se på. Men Baidoo inn gjør jo også at vi kan sette El-Abdellaoui inn som spiss sentralt. Så kanskje vi ikke trenger noe mer. Det vil jo også være mulig for oss å låne inn en ung spiss fra en annen norsk klubb om vi absolutt må.

Så Håkans ut som finansierer Ambina permanent, Okore på kontrakt og Baidoo inn fra Sogndal så ser det ikke bare bra ut. Det er også veldig fremtidsretta.

Så skal det jo legges til at Baidoo er det vel ingen rykter rundt. Det er bare jeg som ønsker han.
Svar
Baidoo inn hadde vært drømmen
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 19 Gjest(er)