Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mjøndalen - Vålerenga, søndag 28.04.24 kl. 14:30
#61
Ok.. vi viste fram bunnivået vårt igjen i 1. omg.. er det mulig å vise fram toppnivået vårt i 2. omgang i samme match? KJØR DA!!
Svar
#62
Jævla apehuer blant Klanen som kaster ting på banen. Forstår ikke idiotene at dette bare hjelper MIF? Skjønt målet er kanskje å redusere nederlaget…
Svar
#63
(04-28-2024, 03:41 PM)Goliat Skreiv:
(04-28-2024, 03:36 PM)Krolla Skreiv: Dette er uansett ubeskrivelig trist.

Per nå er vi nærmere nedrykk enn opprykk fra Obos. Smak litt på den. Noe må skje.
Det er kanskje ikke bærekraftig økonomisk å fjerne Bakke, men det er heller ikke bærekraftig å bli rundspilt av dumpekandidater i Obos.
Tror vi må se på noe annet enn bytte av trener igjen, vi se mer på hvordan vi driver hele butikken. Vi skulle vært et helt annet sted med Intility på plass og de mulighetene dette gir oss kontra leie på Ullevål..

Jeg er klar over at hyppige trenerbytter sjeldent avler god fotball eller resultater. 
Likevel er man avhengig av resultater i fotball, også på kort sikt. 

Vi burde ha vært i en vesentlig bedre situasjon - men det er vi tross alt ikke. Vi har bytta store deler av administrasjonen - det er bra. 
JJ bør være neste ut døra, han har ikke fått det til. Bakke kan heller ikke ha særlig mye å gå på.
Svar
#64
Det er kun Riisnæs og Håkans som er noe å samle på, dette er absolutt ikke godt nok til opprykk! Helt utrolig ræva og dette bruker vi ekstremt mye penger på, Trøim kjører oss rett i grøfta..
Svar
#65
Idumba bør starte hver kamp framover. Han klinker ballen framover når han får sjansen. Ikke noe småspill der nei.
Svar
#66
Juklerød hadde én god pasning til 1-1, ellers kan man trygt si at han også leverer på normalen dvs helt undermåls.
Faen ikke én av våre som treffer med pasninger. Dette blir flere til Mjøndalen.
Svar
#67
Frykter 4-1 før jeg tenker 3-2 jeg,sorry, vi er ikke bedre..
Svar
#68
(04-28-2024, 03:47 PM)Flemmern Skreiv: Idumba bør starte hver kamp framover. Han klinker ballen framover når han får sjansen. Ikke noe småspill der nei.
Men han treffer jo ikke medspiller da, kanskje ikke et kriterium. Hvorfor vi har henta Ambina og Idumba skjønner jeg ikke, fy faen å ræva dem er.
Svar
#69
Helt greit at folk mener at hyppige trenerskifter ikke avler god fotball og gode resultater. Jeg å er enig i det. Men det må også gå an å innrømme at det ble ansatt feil trener, og at det må endres på.
Svar
#70
(04-28-2024, 03:50 PM)Goliat Skreiv:
(04-28-2024, 03:47 PM)Flemmern Skreiv: Idumba bør starte hver kamp framover. Han klinker ballen framover når han får sjansen. Ikke noe småspill der nei.
Men han treffer jo ikke medspiller da, kanskje ikke et kriterium. Hvorfor vi har henta Ambina og Idumba skjønner jeg ikke, fy faen å ræva dem er.

Det er jeg enig i, ingen av dem er gode nok. Men når alle 4 bak bare koser med ballen, blir Idumba forsvarets beste som klinker den fram en gang i blant - selvom han ikke treffer noen.
Sier jo litt egentllig.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)