Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
#21
De første 10 av 2. har om mulig vært verre enn før pausen. Ser ikke akkurat ut som vi har lyst å vinne. Og så gir vi bort ball (igjen). Kiil Olsen redder oss..
Svar
#22
(05-16-2024, 07:03 PM)Toblerone Skreiv: Fotball skal være gøy å se på! Denne destruktive (støtte)ballspillingen er møkk kjedelig! Jeg orker ikke 2 år i obos! Bakke ut nå!!

Vurdering til klubben virker jo å være at det er for dyrt å sparke Bakke. Sikkert mye billigere med årevis i obos, og måtte selge alle våre beste spillere for 3 kneip og en varm Pepsi max
Svar
#23
Hva er det Bakke ser i Kamara? At han ikke er mer på og scorer på innlegget der er ganske spesielt.
Han er så treg, men brenner sikkert masse energi på å stampe opp og ned. Ser iallefall sånn ut.

--

Edit: så de tar ut Jones og flytter Riisnæs over på andre siden, med Borch som ikke funker i det hele tatt.
Jukle og Riisnæs har iallefall skapt noe.
Hva er det de ser som vi (eller i det minste jeg) ikke ser?
Svar
#24
Dette er noe av det bleikeste jeg har sett på en fotballbane ass. Og kamara virker jo helt vaksinert mot scoring. Og bakke reagere ved å... Tja, se tankefull ut?

__

Der kom et par bytter i hvert fall. Det er jo noe..
Svar
#25
Det spiller egentlig ingen rolle om det er kamara eller reijks som er på banen. Bagge er like lite målfarlige.
Svar
#26
Alle må gå. Denne omgangen har vært lavmål!!!
Svar
#27
Ambina glemte å ta av seg kalosjene?
Like etterpå bkir han dratt på rævva igjen, og fyren forsøker å dra på seg enda et gult kort? Nå er han litt heit der ute.

Forøvrig helt geniale bytt også. Nå skjer det ingenting på venstre siden. Hvorfor ikke forsøke å bruke Jones som midtspiss?
Svar
#28
Noen må gå
Svar
#29
Noen må løpe.
Ikke sett Kamara så lett i steget som når han ble byttet ut.
Litt sent å bruke energi da.
Svar
#30
Ny bunnotering der altså. Dette er en av de svakeste prestasjonene jeg har sett fra Vålerenga noen sinne. Vi har på ingen måte noe å gjøre i eliteserien å gjøre slik det ser ut nå, jeg er ikke sikker på at vi har så mye i obos å gjøre heller. 

Vålerenga fullstendig dominert av kongsvinger. Mange som bør gå i seg selv nå

Regner med at bakke reagerer ved å se tankefull ut.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)