Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Åsane - Vålerenga onsdag 22.5.2024 kl 19
#31
(05-22-2024, 07:48 PM)Hermansen Skreiv: Fy faen så sløv Ambina er. Ikke mye å samle på

Ambina er den dårligste spilleren jeg noen sinne har sett spille for A-laget. Han er dårligere enn Milos Mirkovic og Dorian Stefan.
Svar
#32
Mange skader hos Åsane også + at de har hatt spillere opptatt med eksamener den siste tiden. Likevel godt å se at vi kan dominere så solid som vi gjør. Spillerglede og intensivitet. Håper dette blir et vendepunkt
Svar
#33
Hva med Pagge? Hadde han egentlig for liten shorts??

Men, uansett. Nå vinner vi forhåpentligvis komfortabelt, og da må vi jaggu værra fornøyde?
Svar
#34
(05-22-2024, 07:58 PM)Micro Midas Skreiv: Hva med Pagge? Hadde han egentlig for liten shorts??

Pagge var helt klart ingen stjerne han heller, men man så en sjelden gang at han hadde noe. De tre andre nevnte herrene hadde/har null og niks.
Svar
#35
Både Sogndal og Stabæk spilte uavgjort mot Åsane i Bergen. Er ikke en selvfølge å slå dem.

Ranheim leder 3-0!
Svar
#36
Men selvsagt meget fornøyd med kampen så langt.
Svar
#37
Ambina gjør mye rart, men jeg mener han også har vært viktig for oss i dag. Kan virke som om konsentrasjonen hans glipper litt eller så er det dårlig kommunikasjon utpå der innimellom. Sjøeng med noen dårlige utspill og vi er fortsatt ufarlige på cornere.

Men det betyr nada så lenge vi omsetter sjanser i mål! Synes bevegeligheten er mye bedre i dag enn tidligere og mange flere, vil ha ballen. I tillegg mer aggressive og påskrudd. Med de rommene Åsane gir oss, er dette matchen for å pynte på målforskjellen og spille på seg selvtillit. Håper bare vi ikke slipper oss ned i 2.omgang, men fortsetter med det vi gjorde de første 37-38 minuttene av første omgang - da kan dette bli en bra dag i Obos.
Svar
#38
Jeg er neimen ikke sikker på seier ennå.
Svar
#39
Skjønner at foten får litt av gasspedalen på 4-0. Men nå er det vel snart på tide å gi litt spilletid til andre.

Utrolig mye mer gøy å vinne enn å tape.
Svar
#40
(05-22-2024, 08:11 PM)kenpet Skreiv: Jeg er neimen ikke sikker på seier ennå.

Biter negler som alltid her, venter liksom bare på at Bakke skal ta ut Bjørdal, Rejks og Jones for tidlig i håp om å safe dette inn for å spare spillere. Fortsett å spille og kjøre på nå!! Målforskjell er også viktig!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)