Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Rosenborg
#31
Kan ikke se hvordan vi skal unngå nedrykk, RBK er seriens dårligste lag for øyeblikket. Ææh, bortsett fra oss da.. 4 kamper igjen og kvalik, ser ikke lyst ut.
Svar
#32
Hva er det med denne gjengen? Vi lar et middelmådig rbk få putte 3 på vår hjemmebane. Alt håp er ikke ute, men vi gjør det stadig vanskeligere for oss selv. Og dilemmaet er jo at vi kan tape for alle i år.
Svar
#33
Og hvorfor skal vi kun trille ball i forsvaret hele tiden, 15 min igjen og 1-3, da må dem faen meg spille ball fremover.. Det her er helt natta!
Svar
#34
(10-29-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv: Tør påstå at vi rett og slett har gitt RBK tre mål i denne kampen. Virker som om det er en gjeng utpå der som bare skal pisse på klubben.

Det er jo ikke bare denne kampen det. Vi har jo gitt bort pissemål nesten hver eneste kamp i hele år.
Svar
#35
Vi er allerede nede nå. Disse folka kommer til å slippe inn minst 3 mot Stabæk og to mot HamKam. Og det er jo bare Ilic som ikke er vaksinert mot å score. Latterlig ræva i begge ender!

Og så mot føkking forbanna RBK da. Jeg hater INGEN lag mer enn dem!
Svar
#36
(10-29-2023, 09:54 PM)Trasskuken Skreiv:
(10-29-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv: Tør påstå at vi rett og slett har gitt RBK tre mål i denne kampen. Virker som om det er en gjeng utpå der som bare skal pisse på klubben.

Det er jo ikke bare denne kampen det. Vi har jo gitt bort pissemål nesten hver eneste kamp i hele år.

Nei. Det er hele tiden. Nå må denne gjengen skjerpe seg mange hakk. Det er helt utrolig at de er så svake. Nå må Bakke opp i ringa. Det her holder ikke.
Svar
#37
For en ubrukelig gjeng vi har av spillere.
Tape på den måten her er helt utilgivelig.

Vi henger ikke med og nærmest gir opp.
Strandberg kan bare bare dra med en gang.
Ubrukelig!!!

Tenker man kan bare gjøre seg klar for nedrykk..
For denne gjengen her er bare tapere, som har allerede det.
Jeg er så dritt lei av disse spillerne som fortsette å pisse på drakta.
Svar
#38
Og Børven, hva bidrar han med? Herregud..

3 minutter??
Svar
#39
Bra de triller ball i forvar. Herregud for et lag.
Svar
#40
Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)