Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ranheim - Vålerenga
#21
(06-01-2024, 04:54 PM)Oldtimer Skreiv:
(06-01-2024, 04:46 PM)Goliat Skreiv: Det er så ræva bruke alle man til å sette opp mur og stå og sove..

Det var vel Borch sin mann som scora. Borch stod jo bare å virka rundt uten å være i nærheten av noe.

Vet han har mange fans, men er skeptisk til om han er god nok lenger.

Enig med deg at Borch ikke er god nok. Var jo enkelte som mente her sist sesong at han kanskje var på vei til en større liga. Lurer jammen på hva de har spist.
Jeg synes aldri han har vært god nok, og det begrunner jeg i tempoet hans. Han er alt for treg og derfor mente jeg også at han aldri ville komme til noe bedre liga.
Fart betyr alt i dagens fotball.

Tidligere synes jeg allikevel han hadde en fin innleggsfot og var god på dødballer. Dette ser vi svært sjelden idag, og han spiller mer støttepass enn noen andre der ute, og det er trist.
Flere ganger kan han spille Jones, men spiller isteden på tvers til Kiil Olsen eller keeper, meget svakt.

Målet kan vi laste flere for. Først og fremst er det Borch som selger seg i taklingen og Ambina gjør en slett innsats i etterkant og bare feller bonden.
Deretter sover vi litt på pasningen som kommer ut, hvor "alle" flytter seg for sent etter, bortsett fra Borch, som blir litt alene mellom 3 Ranheim spillere. Kiil Olsen rekker å "komme på plass", men Borch blir stående i ingenmannslad. Hadde Kiil Olsen og Kreuz kommet seg på plass raskere, kan det hende Borch hadde tatt ut han som scora.

Borch var "hovedmannen" bak målet imot ja.
Svar
#22
Når Egersund kan snu 0-4 til seier i løpet av siste halvtimen, så kan Enga snu 0-1 til seier mot Ranheim...gammelt jungelord.
Svar
#23
Har en følelse av at dette er en Xxx Kamp

Ranheim er ikke ferdig scorede..
Svar
#24
Den hælvetes dommeren her altså.
Svar
#25
Er det hakk i plata til Enga supporterne ?

1 sang på repeat...
Svar
#26
Ambina har ikke akkurat storspilt denne kampen, ærlig talt, skal ikke mye fotballforståelse til for å se det.. men vi er immune mot å avslutte på mål, blir liksom aldri farlig selv om vi er i nærheten av noe en kan kalle sjanse, som den der..

Flaks vi ikke får nr to imot der..
Svar
#27
For noen sjanser vi ikke klarer å score på! Burde jo leda denne med 2-3 mål
Svar
#28
Få innpå Jukle asap, vi trenger innleggskvalitet og flere som kan skyte!
Svar
#29
Er det mulig Strand, skal bli tøft når vi ikke putter på sånne!
Svar
#30
Ranheim keeperen er garantert på rundens lag,vi spiller han god..
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)