Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enga - Raufoss 11.08.24 kl 14.30
#21
Topp. Med seier og cleansheet, men jeg forstår meg bare ikke på Bakke og Co for tiden. Hvorfor har han begynt å benke Risnæs? Hvorfor slipper ikke Mees inn på tidligere tidspunktet.Hvorfor setter han ikke inn unggutta og gir dem mer erfaring? Hadde vært fint å vite hva som ligger bak de valgene han tar.
Svar
#22
Vi spiller en god kamp, men er for dårlige foran mål, og spesielt vår nye danske venn sliter med å omsette sjansene han får.
Her burde vi putta 5-6 mål mener nå jeg.

Det negative først:
Borch spiller nok en svak kamp og er helt ute av det når det gjelder offensive pasninger. I tillegg er han så enkel å lese da han har bestemt seg på forhånd hvor han skal spille (som regel støtte).
Braj gjør nok en middelmådig og til dels dårlig kamp. Enkelte vil nok si at han "alltid er der" eller er sterk i duellene. Han skal score mål, og bommer å alle sjanser han får. Målet han scora er et resultat av at han bommer på en enkel pasning i lufta, og alle inkludert keeper tror Braj skal treffe, men så skjer ikke og ballen treffer alt og alle. Ballen detter ned foran tåspissen hans og der hadde vel alle scora (bortsett fra Rijks forrige kamp Smile).

Så det positive:
Midtforsvaret er rock solid og er nok ligaens beste. God kamp igjen.
Hedenstad gjør en grei kamp. Venstre siden skal jo være mer offensiv, så han er naturlig lenger opp i banen. Et par stygge pasninger inn i banen trekker ned.
Ambina er nok en gang banes beste og gjør vel ingen feil?
Lange gjør sin klart beste kamp og var god idag.
Bjørdal også meget god og er med i alt denne kampen.
Jones er god idag, men mangler selvfølgelig målet eller pasningen.
Strand er også god idag. Løper som alltid og har i tillegg offensive pasninger idag, det likte jeg å se. Vanskelig spiller å spille mot en mot en.

Det er merkelig at Riisnæs ikke spiller, selvom Strand og Lange er gode idag. Riisnæs er tross alt framtiden.
Rijks bør også spille når han endelig har funnet målformen. Signalspiller som gir alt hele tiden.
Borch bør få en kamp på benken og Jukle må starte. Jukle viser de minuttene han får hver kamp, at han kompletterer laget bedre og er en langt bedre spiller å ha der ute enn Borch.

Siden nå Bakke sies å være en god pedagog, forventer jeg at han har fortalt spesielt Riisnæs hvorfor han ikke spiller, slik at det ikke blir noe murring her.

Hvis floskelen 60 poeng er hva som må til for å rykke opp, trenger vi kun 7 seire av våre siste 12 kamper, så det ser lyst ut kan man si.
Svar
#23
Jeg mener behandlingen av Riisnæs er en skandale.
Obos ligaens største talent og beste spiller, selv i dag, med et kvarters innhopp, ble han benyttet i to forskjellige roller.
Han må starte hver kamp, og dyrkes i den rollen han er best.
Svar
#24
Vi har begynt å få.en soliditet nå, som jeg liker. Lang fin rekke av kamper, og vi slipper til relativtl lite imot.

Spillerlogistikken derimpt skjønner jeg lite av nå.. Helt utrolig at Riisnæs og Rijks har blitt så grundig henvist til benken, og det også fordi de aldri har spilt seg ut av laget? Rijks virker brennhet, og har banket inn mål både for Enga A og andrelaget v siste anledninger, og får 3 min i en match vi avgjorde rett etter pause? Trist, og håper både Riisnæs og Mees snart er i startelleveren igjen
Svar
#25
(08-11-2024, 09:36 PM)Jocke Skreiv: Vi har begynt å få.en soliditet nå, som jeg liker. Lang fin rekke av kamper, og vi slipper til relativtl lite imot.

Spillerlogistikken derimpt skjønner jeg lite av nå.. Helt utrolig at Riisnæs og Rijks har blitt så grundig henvist til benken, og det også fordi de aldri har spilt seg ut av laget? Rijks virker brennhet, og har banket inn mål både for Enga A og andrelaget v siste anledninger, og får 3 min i en match vi avgjorde rett etter pause? Trist, og håper både Riisnæs og Mees snart er i startelleveren igjen
Kunne ikke vært mer enig..
Svar
#26
Når jeg ser all skriver om VAR i eliteserien,begynner jeg og grue meg allerede..
Svar
#27
Riisnæs er 19, og har kontrakt til sommeren 27. Både han og vi har tid. Det sagt: På de siste ti kampene har han seks 90-minuttere, og 8/10 spiller han over 70 min. Ikke dårlig for en som ikke akkurat har vært outstanding denne sesongen.

I tillegg leder vi serien komfortabelt og har råd til å spille inn Lange og Brajanac. Som
Mees viser i dag faller man ikke helt ut av form av å starte på benk i tre-fire kamper.
Svar
#28
(08-11-2024, 10:52 PM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv: Riisnæs er 19, og har kontrakt til sommeren 27. Både han og vi har tid. Det sagt: På de siste ti kampene har han seks 90-minuttere, og 8/10 spiller han over 70 min. Ikke dårlig for en som ikke akkurat har vært outstanding denne sesongen.

I tillegg leder vi serien komfortabelt og har råd til å spille inn Lange og Brajanac. Som
Mees viser i dag faller man ikke helt ut av form av å starte på benk i tre-fire kamper.
Helt uenig. Jeg er en av de som husker Felix Horn Myhre....
Som jeg skrev over her, bare på de 15 minuttene han fikk i dag,  ble han dyttet rundt i to forskjellige posisjoner.
Gutten er en av Norges største talenter,  han bør gis tillit, og dyrkes i den rollen der han trives best.
Svar
#29
Han er heller ikke Obosligaens største talent. Olderheim er hestehoder foran. Riisnæs har til gode å spille en god kamp når han starter på sentral midtbane, som han selv antyder som sin favorittposisjon. Han har en lang vei å gå. Han har ikke vært så bra at hele forumet skal gå amok fordi han er ute av elleveren i to kamper. Lange tilfører lamgt mer på sentral., men jeg kunne kanskje tenkt meg at Riisnæs spilte til tross for Strand.

Felix fikk jo aldri spille. Det er stor forskjell.
Svar
#30
(08-11-2024, 11:04 PM)Oldtimer Skreiv:
(08-11-2024, 10:52 PM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv: Riisnæs er 19, og har kontrakt til sommeren 27. Både han og vi har tid. Det sagt: På de siste ti kampene har han seks 90-minuttere, og 8/10 spiller han over 70 min. Ikke dårlig for en som ikke akkurat har vært outstanding denne sesongen.

I tillegg leder vi serien komfortabelt og har råd til å spille inn Lange og Brajanac. Som
Mees viser i dag faller man ikke helt ut av form av å starte på benk i tre-fire kamper.
Helt uenig. Jeg er en av de som husker Felix Horn Myhre....
Som jeg skrev over her, bare på de 15 minuttene han fikk i dag,  ble han dyttet rundt i to forskjellige posisjoner.
Gutten er en av Norges største talenter,  han bør gis tillit, og dyrkes i den rollen der han trives best.

Jeg husker også Felix, ergrer meg fortsatt i dag over at vi mistet han. Risnæs er vår største talent og burde satses på som indreløper. Gutten har definitivt heller ikke spilt seg ut og har bedre kamper enn Strand.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 19 Gjest(er)