Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Levanger FK - Vålenga, søndag 18/8 kl. 1700
#21
(08-18-2024, 05:20 PM)Trasskuken Skreiv:
(08-18-2024, 05:18 PM)Toblerone Skreiv: Er det flere som sliter med lyd og bilde ikke er synkronisert? Lyd er typ 2 sek foran bilde..

Ja, og det er så sinnsykt irriterende!

Jeg har meldt inn til play.tv2. Anbefales at andre gjør det samme.

Svar fra Tv2:

Hei! Vi er klar over feilen, men feilen ligger dessverre i regi som produserer kampen så vi får ikke endret det herfra. Det jobbes med å rette opp i feilen.

--

Mistenker da at det ikke skjer en dritt. Er ikke uvanlig at man hører "skrika fra Bergen" 2 sekunder før det skjer på TV også, og det blir jo aldri korrigert.
Svar
#22
Full kontroll i 1.omgang. Vi kunne leda med mer og da hadde denne vært drept. De har jo en feit sjanse og det minner meg på hvordan fotball fort kan havne om marginer.. ønsker meg tidlig 3-0 så vi kan gjøre noen bytter. Programmet som kommer i september og oktober er tøft
Svar
#23
Nå har vel danskene snart hatt 10 sjanser i denne kampen. Spesielt inneffektive disse gutta.

--

Den jingsa jeg gitt Smile
Svar
#24
Kanskje på tide og bytte ut et par spillere og la reservene spille mer enn 3 minutter på kamp
Svar
#25
Denne kampen er akkurat så uspennende som jeg håpet. Håper på noen bytter.
Svar
#26
Da kan vi gjøre en del bytter for å unngå gule kort. 0-4 skal være trygt.
Svar
#27
Nydelig! Vanvittig sterkt av vår danske venn. BYTT!!
Svar
#28
Rykker opp, rykker opp, rykker opp.
Svar
#29
Forøvrig merkelig hvor mange lange utspill fra Sjøeng som går rett til motspiller, som ikke er under press. Rett og slett prikking fra Sjøeng.

Tror vi skal være veldig glade for at vi stilte med antatt toppet lag idag. Ganske shaky etter byttene.
Svar
#30
4-1 og ingen gule. Perfekt!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)