Avstemning Hva frykter du?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
at vi taper denne
10.64%
5 10.64%
at det blir uavgjort
0%
0 0%
at vi bare vinner med ett mål
17.02%
8 17.02%
at vi ikke gjør nok endringer på laget
17.02%
8 17.02%
at det blir bråk og utenomsportslig fokus
6.38%
3 6.38%
at blussene slokner i regnet
6.38%
3 6.38%
at Sjansen ikke får orden på blåtann
12.77%
6 12.77%
at tiifoen ikke blir bra
6.38%
3 6.38%
at noen av våre blir utvist
19.15%
9 19.15%
at luksusproblemene tar knekken på Bakke og Myhre
4.26%
2 4.26%
Totalt 47 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18
#41
(08-25-2024, 03:30 PM)Glennsoe Skreiv:
Hvordan kan jeg poste bilde og video her egentlig?


Du kan ikke laste opp bilder og videoer her. De må ligge lagret et annet sted også kan du bygge de inn i innlegget ditt ved å lime inn URL ved å trykke på bilde- eller videoknappen.
Svar
#42
[Bilde: 456811863_10160265623761016_739954433717...e=66D0F4C3] 0øø

0
Svar
#43
Utrolig deilig med seier over skiklubben.

Men jeg lurer på en ting. Hvor seriøs er vår kjære klubb når det gjelder å fjerne uønskede personer fra tribunene?
Stadionreglementet sier at maskerte personer vil bli bortvist fra området, men denne regelen praktiseres åpenbart ikke.
På disse bildene ser man tydelig maskerte personer: https://www.vif-fotball.no/nyheter/blink...-garsdagen .
Det kan umulig være vanskelig for arrangøren/klubben å se at det befinner seg maskerte personer på tribunen.
Gidder man virkelig ikke å ta en titt på tribunene? Eller TØR man ikke?
Svar
#44
Det skulle i følge forhåndsadvarselene være full kroppsvisitasjon.

Når jeg var på vei inn og tittet på køen inn til østblokka,gikk alle inn uten og bli sjekket..
Svar
#45
(08-25-2024, 08:09 PM)Glennsoe Skreiv: Det skulle i følge forhåndsadvarselene være full kroppsvisitasjon.

Når jeg var på vei inn og tittet på køen inn til østblokka,gikk alle inn uten og bli sjekket..

Når var detta? De sjekka når jeg gikk inn ca. 17:15, etter et kvarters kø. Men ikke mer enn vanlig.
Svar
#46
Det er sikkert ikke noe kunststykke å få meg seg en balaklava inn (forutsatt at man ikke har den på hodet), men når man så tydelig ser maskerte personer på tribunen under selve kampen, hvorfor blir de ikke fjernet av vektere, politi eller andre med ansvar for arrangementets sikkerhet? Man må jo være blind hvis man ikke ser disse personene.
Svar
#47
Deilig kamp, og deilig seier, selv om det var nerver utapå kroppen fram til Jones skåra. T-skjorta stinka av nervesvette og bluss.

Gutta spilte bra alt i alt, og det var digg med utlikning, å ta ledelsen to ganger og til slutt sikre seieren! Liin skal ha for at de lagde bra steming til dem å være, selv om jeg registrerer at det er vi som er bønda nå... Litt patetisk med analtoget når man taper, men de er vel vant til å bli rævkjørt av både motstandere og egen ledelse.

Men jeg tror ikke jeg kommer til å komme på flere derbyer på blokka. Det er rett og slett for mye røyk for meg. Stemmen er skral i dag, men det er bare delvis pga. synging. Blir stående med skjerfet foran halve kampen, og man så jo ikke kampen i det hele tatt i starten. En ting er at det er derby, men det virker som en del er mer opptatt av seg selv og å slippe ut mest mulig røyk og fyrverkeri.
Svar
#48
(08-25-2024, 09:40 PM)Trazan Apansson Skreiv: Det er sikkert ikke noe kunststykke å få meg seg en balaklava inn (forutsatt at man ikke har den på hodet), men når man så tydelig ser maskerte personer på tribunen under selve kampen, hvorfor blir de ikke fjernet av vektere, politi eller andre med ansvar for arrangementets sikkerhet? Man må jo være blind hvis man ikke ser disse personene.

Politiet verken kan eller skal gå inn da det ikke er noen lovbrudd. Vektere får nok et lite helvete om de skal inn der og hente ut noen under kampen, så da velger nok klubben, om de skal straffe vedkommende, å identifisere personen før de maskerer seg ved hjelp av kameraer og leverer ut straff i ettertid. Klubben offentliggjør ikke alle straffene de deler ut av naturlige årsaker.
Svar
#49
(08-25-2024, 09:20 PM)idle76 Skreiv:
(08-25-2024, 08:09 PM)Glennsoe Skreiv: Det skulle i følge forhåndsadvarselene være full kroppsvisitasjon.

Når jeg var på vei inn og tittet på køen inn til østblokka,gikk alle inn uten og bli sjekket..

Når var detta? De sjekka når jeg gikk inn ca. 17:15, etter et kvarters kø. Men ikke mer enn vanlig.

Jeg gikk inn rett etter kl 1630. Svært slapt vakthold da,mange drakk åpenlyst i køene og jenter smuglet diverse ting i bh'ene sine..

(08-25-2024, 10:39 PM)idle76 Skreiv: Deilig kamp, og deilig seier, selv om det var nerver utapå kroppen fram til Jones skåra. T-skjorta stinka av nervesvette og bluss.

Gutta spilte bra alt i alt, og det var digg med utlikning, å ta ledelsen to ganger og til slutt sikre seieren! Liin skal ha for at de lagde bra steming til dem å være, selv om jeg registrerer at det er vi som er bønda nå... Litt patetisk med analtoget når man taper, men de er vel vant til å bli rævkjørt av både motstandere og egen ledelse.

Men jeg tror ikke jeg kommer til å komme på flere derbyer på blokka. Det er rett og slett for mye røyk for meg. Stemmen er skral i dag, men det er bare delvis pga. synging. Blir stående med skjerfet foran halve kampen, og man så jo ikke kampen i det hele tatt i starten. En ting er at det er derby, men det virker som en del er mer opptatt av seg selv og å slippe ut mest mulig røyk og fyrverkeri.
1-0 målet til lyn med assist fra østblokka's blussing..
Svar
#50
Huska jeg å dele bildelenka mi her også?

Det tror jeg vel ikke at jeg har. Her er lenka: https://flic.kr/s/aHBqjBEBYd

[Bilde: 53945260553_38ae86697d_c.jpg]
Vålerenga Fotball - FK Lyn (4-2) 24.08.2024 by Eivind Hauger, on Flickr

[Bilde: 53945336589_e59ecd2274_c.jpg]
Vålerenga Fotball - FK Lyn (4-2) 24.08.2024 by Eivind Hauger, on Flickr
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 24 Gjest(er)