Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sandnes Ulf - Vålerenga, søndag 1.sep kl. 14:30
#21
Jævla bilde forsinkelse igjen...
Svar
#22
Faen meg det jeg betaler over 400 kr i mnd for. Var til slutt nødt til å mute da jeg ikke klarer å se fotball når kommentatoren roper om målsjanser jeg ennå ikke vet om.
Svar
#23
I dag kl. 14:42
Sandnes Ulf - Vålerenga
Vi er klar over at kommentator ligger foran bildet på Sandnes Ulf - Vålerenga. Det jobbes med å rette feilen.
Svar
#24
(09-01-2024, 02:40 PM)Oldtimer Skreiv:
(09-01-2024, 02:36 PM)Toblerone Skreiv: Enda en Enga kamp hvor tv2 ikke klarer å synke lyd og bilde…?

Ekstremt irriterende.

Spenningsdrepende å høre kommenttor fortelle hva som skal skje før det skjer.
Stemningsdrepende å ikke ha på lyd.

Til prisen vi må betale for å se fotball så forventer jeg ærlig talt mer profesjonelt produkt enn dette.
TV2 er og blir et drittselskap
Svar
#25
(09-01-2024, 02:40 PM)Oldtimer Skreiv:
(09-01-2024, 02:36 PM)Toblerone Skreiv: Enda en Enga kamp hvor tv2 ikke klarer å synke lyd og bilde…?

Ekstremt irriterende.

Skrev nettopp kundeservice og truet med å si opp. Hvis fler gjør det, blir det kanskje fiksa.
Svar
#26
Kommentator har ikke sagt noe på flere minutter nå så det er vel sånn de løser det problemet. Big Grin
Svar
#27
(09-01-2024, 02:50 PM)Grimm Skreiv: Kommentator har ikke sagt noe på flere minutter nå så det er vel sånn de løser det problemet. Big Grin

Hadde det enda vært han som var problemet så Smile
Hele lydbildet er langt foran, et par sekunder vil jeg tro. Man hører om det blir sjanser, sikkert om det blir mål - et par sekunder før. Artig.

--

Bare så det er sagt også, du kan banne på at "tekniske problemer"-plakaten går bort når fjotten er tilbake mellom spakene, selvom det er "out of sync" Smile
Svar
#28
#7 i køen for og klage
Svar
#29
Nå er vi fryktelig svake. Ikke til å kjenne igjen. Opp i ringa.
Svar
#30
Vi sliter med og finne en rytme i dag..
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)