Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Enga - Aafk - lukten av gull eller reker?
#11
(09-24-2024, 08:06 PM)Trasskuken Skreiv: Rekdal mener det ikke er straffe! Glem det a! Klink straffe det der, og de ble nok fradømt et mål.

Enig. Den der er klink! Jeg er litt mer usikker på redningen til Sjøeng. Dårlig kameravinkel og ikke akkurat høyhastighetskameraer gjør at jeg ikke er noe klokere selv etter fem repriser.

Det er andre gangen Borch prøver på det samme og feiler. Denne gangen blir det mål. Fy faen…
Svar
#12
Ja ja, da var det Borch igjen......
Svar
#13
Tromma er i notorisk uttakt med blokka i kveld.
Er han edru?

Forrige kamp var det forsanger som hadde for høy lyd, det ble heldigvis justert ned i denne kampen. Men denne gangen er det tromma som er ødeleggende..
Svar
#14
(09-24-2024, 08:15 PM)andgus Skreiv:
(09-24-2024, 08:06 PM)Trasskuken Skreiv: Rekdal mener det ikke er straffe! Glem det a! Klink straffe det der, og de ble nok fradømt et mål.

Enig. Den der er klink! Jeg er litt mer usikker på redningen til Sjøeng. Dårlig kameravinkel og ikke akkurat høyhastighetskameraer gjør at jeg ikke er noe klokere selv etter fem repriser.

Det er andre gangen Borch prøver på det samme og feiler. Denne gangen blir det mål. Fy faen…

Jeg har hatt lyst til å forsvare Borch i det lengste. Men det spørs om dette holder mer altså. Han har hatt en skikkelig svak sesong.
Svar
#15
Der har vi flaks.
Svar
#16
Tenk om vi klarer å rote bort dette da.
Nå må det gjøres noen bytter for å få snudd kampbildet igjen
Svar
#17
Skummelt forsvarsspill

Har vi glemt og spille kamp?
Svar
#18
Hva faen skjer i dag a? Vi er jo knapt med i kampen etter 20 min! Vi kan ikke leke i 20 min, også ta kvelden. De holdningene holder ikke ass
Svar
#19
Lekestue der ite,til feil lag dessverre
Svar
#20
Merkelige bytter
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 22 Gjest(er)