Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Oilers lørdag 05.10.24. kl. 1830
#1
Toppkamp i Jordal Amfi! Ingenting er bedre enn det. Begge lag har full pott etter seks kamper, og deler tabelltoppen med 18 poeng hver.

Vi gjorde jobben i Halden torsdag kveld hvor vi vant 3-5 etter at Rokseth satt den siste i åpent mål. Samtidig vant Oilers 1-0 hjemme mot Sparta. 

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

Men sjekk poengligaen i EHL  EHL Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

En stor fordel for oss er at vi har vært forskånet for skader slik at vi har kunnet spille med de samme rekkene i alle kampene. Den eneste som er ute er Magnus Brekke Henriksen. Usikker på hvor lenge han er ute. Men vi fikk kanskje en til på skadelista da Stian Kaltrud Nystuen får en smell mot hodet og blir liggende en god stund. Det var mot slutten av kampen og han kom ikke tilbake i spill. Hvis han ikke kan spille lørdag tipper jeg at Mikkel Seiergren Christiansen flyttes opp til 2. rekka, og at Christian Torrissen kommer inn i 4. rekka.

PS! Glenn Jensen skriver på Twitter at det er 1400 ledige billetter. Det betyr at torsdag kveld er det solgt i underkant av 4000 billetter. Vi hadde Oilers hjemme to ganger i fjor. Da var det hhv 5140 og 4688 tilskuere. Med så mye ledig tipper jeg vi blir over 4500, men ikke over 5000.

Forhåndssak  Klart for ukas hovedrett | Vålerenga (vif-hockey.no)
Svar
#2
Hvis du har TV 2 Play, forhåndssak https://play.tv2.no/nyheter/sporten/spor...?play=true

Når det gjelder billettsalget er det fortsatt minst 900 ledig. På nedre er det mye ledig på felt 214 og 215 i hjørne/sving ved bortefeltet. På bortefeltet er det solgt nesten 150 billetter, men fortsatt ca 60 tomme seter. Det er oppe i den store Vålerenga-svingen det er mye ledig. På feltene 404 til 409 er det ca 500 tomme seter. Hvor mange vi kan klare å selge gjennom lørdagen og frem til kampstart kl. 1830 er vanskelig å si. Men jeg tipper vi blir ca 4700.
Svar
#3
Ser ut til at Christian Torrissen er skadet. Spilte for Grüner onsdag, men ikke med for oss mot Comet torsdag https://www.nitten.no/blogg/for-dropp-ro...-mjosderby
Svar
#4
(10-03-2024, 09:49 PM)sorum2 Skreiv: Toppkamp i Jordal Amfi! Ingenting er bedre enn det. Begge lag har full pott etter seks kamper, og deler tabelltoppen med 18 poeng hver.

Vi gjorde jobben i Halden torsdag kveld hvor vi vant 3-5 etter at Rokseth satt den siste i åpent mål. Samtidig vant Oilers 1-0 hjemme mot Sparta. 

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

Men sjekk poengligaen i EHL  EHL Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

En stor fordel for oss er at vi har vært forskånet for skader slik at vi har kunnet spille med de samme rekkene i alle kampene. Den eneste som er ute er Magnus Brekke Henriksen. Usikker på hvor lenge han er ute. Men vi fikk kanskje en til på skadelista da Stian Kaltrud Nystuen får en smell mot hodet og blir liggende en god stund. Det var mot slutten av kampen og han kom ikke tilbake i spill. Hvis han ikke kan spille lørdag tipper jeg at Mikkel Seiergren Christiansen flyttes opp til 2. rekka, og at Christian Torrissen kommer inn i 4. rekka.

PS! Glenn Jensen skriver på Twitter at det er 1400 ledige billetter. Det betyr at torsdag kveld er det solgt i underkant av 4000 billetter. Vi hadde Oilers hjemme to ganger i fjor. Da var det hhv 5140 og 4688 tilskuere. Med så mye ledig tipper jeg vi blir over 4500, men ikke over 5000.

Forhåndssak  Klart for ukas hovedrett | Vålerenga (vif-hockey.no)

Snakket faktisk med Brekke på vei til kamp. Han skal på is på mandag og skal se hvordan det går da. Han håper virkelig å rekke Storhamar kampen på lørdag. Det har tatt lenger tid en forventet, men han håper på å bli klar. Det tar nok ikke så lang tid før han er klar igjen. Foresten en meget hyggelig fyr.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)