(6 timer siden)Bohem33 Skreiv: Jeg hadde gjerne tatt sæter, men han har kontrakt ut neste år og skårte 10 mål for dem i serien i fjor og 14 i 2022. Jeg lurer på hvor mye vi måtte ha bydd for at RBK ville selge.
Henter vi en ny spiss er jeg ganske sikker på at Rijks forsvinner. Det virker temmelig sikkert at Braja er førstevalg og jeg er helt enig i at vi ikke kan ha tre utenlandske spisser.
Jeg tipper vi har noen kroner vi kan bruke om vi virkelig har troa, men sæther tror jeg hadde vært helt latterlig dyr og jeg ser ikke for meg at vi bruker noe tosifra millionbeløp uansett.
Lode spiller fast for hacken som nylig vant serien, det gir ikke helt mening for meg at de skulle ha lyst til å selge.
Rosted har jeg mer tro på. Vil han gjerne hjem og vi signerer han som bosman om et halvt år er det sikkert mulig å forhandle med klubben hans om å kjøpe han ut av det siste halvåret.
Det virker ikke sannsynlig at Storevik går nå, men det er egentlig en gledelig overraskelse.
RBK vil ikke ha Sæter. Det sto mellom Nordsjælland og en polsk klubb, men det ble ikke noe av. Så lista over klubber som kan kjøpe han nå er betraktelig kortere.
https://www.vg.no/sport/i/GyXXWq/elitese...er-dilemma
Er vel ikke helt min drømmesignering, men god nok og norsk. Og sannsynligvis tilgjengelig.
Minuset med han bortsett fra dialekten og sånt er at han er en del skadet. Det er vel det som gjør at RBK vil kvitte seg med han. Og alder og skadehistorikk gjør vel at de ikke får all verden for han heller.
Lode kostet svenskene rundt 5 millioner fra Glimt i fjor. Vi kunne jo også ha kjøpt han da og han ville helst hit. Hacken er ikke noe større klubb enn at de er fornøyd om de får igjen pengene sine. Det er riktig at de ble seriemestere for noen år siden. Men de ble nummer 8 i fjor.