Trådvurdering:
  • 5 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Halmstads supportere forbanna på egen ledelse, og gjennomgangsmelodien er at de mister sin beste spiller, og én av Allsvenskans beste spillere. Oppløftende lesning;

https://www.facebook.com/@halmstadsbk/
Svar
(03-28-2025, 03:18 PM)Ettlagioslo Skreiv: Halmstads supportere forbanna på egen ledelse, og gjennomgangsmelodien er at de mister sin beste spiller, og én av Allsvenskans beste spillere. Oppløftende lesning;

https://www.facebook.com/@halmstadsbk/

Ja, vi vet jo hva som skjer vi også når noen glemmer å fylle inn et skjema eller to. Så det er jo litt lett å ha medfølelse med dem.

Men jeg synes som sagt laget ser bra ut nå. Mener vi er en forsvarsklippe i midtforsvaret og en spiss som også scorer fra mer enn 3 meter unna å være et ganske så bra lag. I hvert fall på papiret. Men så spilles jo ikke fotball på papir heller da, så vi får se.
Svar
Vi prøvde å kvitte oss med Rijks i vinter så han er vel først i køen ut mtp kvota vil jeg tro.
Svar
(03-28-2025, 08:19 PM)Tazen Skreiv: Vi prøvde å kvitte oss med Rijks i vinter så han er vel først i køen ut mtp kvota vil jeg tro.
Hvor har du hørt dette?
Svar
Jokke. Via-via
Svar
Føler sånn med Mees. Var dritgod når han plutselig bare mista plassen for godt. Brajanac må bare prestere.
Svar
(03-28-2025, 08:27 PM)Ettlagioslo Skreiv: Føler sånn med Mees. Var dritgod når han plutselig bare mista plassen for godt. Brajanac må bare prestere.

Nå har de 2 et halvt år på å overbevise. En av dem ryker til sommeren. Dette er en subjektiv mening Nils, uten fakta.
Svar
(03-28-2025, 08:27 PM)Ettlagioslo Skreiv: Føler sånn med Mees. Var dritgod når han plutselig bare mista plassen for godt. Brajanac må bare prestere.

Vanskelig å skjønne. Kan det ha med Lyn-kampen? 

Enig ja. Etter en litt treg start så kom han godt i gang. 

Sånn er jo verden, spillere kommer og går. Men hvis vi vil ha han ut så greier vi jo det. Hvis han er her så må han få de sjansene han fortjener. Jeg tror nok helt sikkert Brajanac er bedre til å konvertere scoringer fra kort hold. Jeg tror bare ikke han kommer til å bli satt opp på så utrolig mange sånne sjanser og at vi har bedre nytte av en spiss som er mer allsidig.

(03-28-2025, 09:25 PM)Wild Touch Skreiv:

Nå har de 2 et halvt år på å overbevise. En av dem ryker til sommeren. Dette er en subjektiv mening Nils, uten fakta.

Det skjønner jeg og min subjektive vurdering er helt lik.
Svar

Gått for langt her inne når man må be om godkjenning fra Nils før man kan mene noe Wink
Svar
(03-28-2025, 09:55 PM)Østblokka Skreiv:

Gått for langt her inne når man må be om godkjenning fra Nils før man kan mene noe Wink

Hva du og Wild Touch gnåler om angående Nils, er vanskelig å skjønne. Det var ikke så vanskelig.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 21 Gjest(er)