Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-31-2024, 07:51 PM)NilsDN Skreiv: Bare å styre klar av han fyren der. Håper vi ikke en gang har vurdert det.

Så du hadde takket nei til en som har funnet for eksempel Haaland eller Sivert Mannsverk. Sikkert dumt å få sånne spillere til klubben, ja. Det må vi ikke engang vurdere. 

Hilsen Nilse De Noia.
Svar
(01-01-2025, 06:42 PM)Østblokka Skreiv:
(12-31-2024, 07:51 PM)NilsDN Skreiv: Bare å styre klar av han fyren der. Håper vi ikke en gang har vurdert det.

Så du hadde takket nei til en som har funnet for eksempel Haaland eller Sivert Mannsverk. Sikkert dumt å få sånne spillere til klubben, ja. Det må vi ikke engang vurdere. 

Hilsen Nilse De Noia.

Tror du virkelig han "fant" Haaland? Da gir du fyren mye kreditt.
Svar
I avdelingen for ble ikke noe av:
Jokke var linket til Brøndby, men de har nå valgt en annen sportsdirektør.
Så da kan han fokusere fullt og helt på å hente noen spillere hit.
Det må være gode nyheter.
Svar
(01-01-2025, 06:42 PM)Østblokka Skreiv:

Hilsen Nilse De Noia.

Nei, John Vik er ikke en kar jeg ønsker meg i klubben nei.

Først og fremst er det ikke helt klart hva John Vik har trukket seg som. I følge denne artikkelen er han ansatt av Jim Solbakken og bosatt i USA og at han kun har en mindre konsulentrolle for Molde. Samme Molde og Solbakken har jo et helt merkelig forhold og har hatt det siden sånn ca 2010 eller før.

https://www.vg.no/sport/i/pQzl4E/langer-...-latterlig

Når det gjelder Haaland så har han jo snakket om hvordan han fant han, blant annet her:
https://www.aftenposten.no/sport/fotball...-aar-siden

Her forteller han om hvordan han "oppdaget" Haaland i september 2015. Da var han ansatt i Vålerenga, men han leverte sin rapport til ledelsen i Molde i desember når han hadde blitt ansatt der igjen. 

Så joda, virker jo som en bra fyr det her. Dropper å fortelle sin arbeidsgiver. Han var ansatt her fra februar 2015. Hadde han gjort det han fikk betalt for kunne kanskje Haaland havnet her, men i stedet valgte han altså å fortelle Molde om han noen måneder senere...
https://www.vg.no/sport/i/znOjv/tidliger...vaalerenga

Han ble hentet til Molde av Solkjær i 2011 og ble også med over til Cardiff. På denne tiden drev Jim Solbakken sitt agentselskap med Solskjær og John Vik som medeiere. https://josimar.no/artikler/dobbeltagenten/2061/

Så John Vik er en slags håndtlanger for Jim Solbakken og absolutt ikke en fyr jeg ønsker meg i klubben. 

Men det er så klart lov å være uenig i det. Helt greit for meg at du ønsker han hit.
Svar
dyktig fyr, men mangel på lojalitet mot arbeidsgiver samt et moralsk kompass som ikke helt står i stil med våre verdier gjør at han får tommelen ned herfra.
Svar
Hva skyldes Solbakken hetsen her inne?
Svar
(01-02-2025, 03:15 PM)Majorstuen Skreiv: Hva skyldes Solbakken hetsen her inne?

hets?
Svar
(01-02-2025, 03:20 PM)JackBlack Skreiv:

hets?

Unnskyld. Hva skyldes all negativiteten retning Solbakken her inne.
Svar
(01-02-2025, 04:07 PM)Majorstuen Skreiv: Unnskyld. Hva skyldes all negativiteten retning Solbakken her inne.

Han har jo et noe fryneste rykte for å si det mildt.

Uansett gikk det vel ikke akkurat i Solbakken. Det var mer om John Vik var en mann vi burde prøve å rekruttere.

For meg er den absolutt viktigste grunnen til at vi ikke skal rekruttere han at han har vært her, og i den perioden oppdaget Erling Braut Haaland. Men droppet å fortelle om det og i stedet lot han gå til sin klubb Molde.

Når det gjelder Solbakken, Solskjær, Vik og Molde så er jo det et eget tema. Disse gutta er først og fremst interessert i seg selv og sine interesser. Men nå har jo John Vik vært her før, droppet å fortelle oss om Haaland og sånn sett brent sjansene sine for å få til et comeback her. Det er jo bare å google litt så finner du i hvert fall mer enn nok til å forstå hvorfor det er en gerenell skepsis til Jim Solbakken. Det er nok stoff å ta av. Hans rolle i Babacar Sarrs flukt fra Norge og til et land uten utvekslingsavtale med Norge f.eks...?
Svar

Det skyldes det mest han noensinne har gjort gjennom hele sin karriere egentlig. Big Grin Tror ikke det finnes en eneste supporter i landet (med unntak av Molde-supportere antar jeg) som gjerne så at han fikk besøksforbud mot hvem enn klubb du holder med. Josimar har skrevet mye om han, bare å begynne og lese: https://duckduckgo.com/?q=solbakken+josimar&ia=web
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: =1913=, Glennsoe, Kenneth, Mingus, Paulinho, 31 Gjest(er)