Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(01-22-2025, 06:37 PM)Søppel Skreiv:
(01-22-2025, 05:52 PM)Caanradi Skreiv: Alle kunne vel skrevet det Stenzenga gjør.
Lett å regne med at vi ser etter forsvarsspillere, men lite konkret.
Litt som å være kokk og fortelle oss at i dag spises det nok spaghetti med kjøttsaus i mange Oslo-hjem.

Han har vel truffet og bidratt med 99% av faktiske overganger/rykter over lang, lang tid. Han er den eneste grunnen til at jeg titter innom forumet. Aldri stopp, Stenzenga

Støttes! Virker som Stenzenga har bra med innsideinfo. Skjønner og at han ikke kan fortelle oss alt før kontrakt er underskrevet for det kan slå tilbake på oss.
Svar
Lange er i mine øyne langt mer effektiv og truende enn Riisnæs og Hagen. Å vill kvitte seg med han for å skape plass på utenlandskvoten er i mine øyne monkey business. Lange kan visstnok også bekle en kant posisjon uten at vi har fått se det i vif trøye, men at han harvdr rette kvalitetene for å være en god innoverkant.

Men jeg tror også poenget til Nils var at vi må tørre å kvitte oss med gode spillere for å skape plass til bedre spillere, men jeg mener at lange er feil. Om man vil gjøre det bør vi starte med brajanac og stopperne våre spør du meg.
Svar
(01-22-2025, 07:07 PM)Stenzenga Skreiv: Tja, kanskje du har rett i det, men jeg er Vålerengasupporter og gidder ikke å potensielt ødelegge for klubben ved å skrive navnet på spillerne vi er i forhandlinger med.

Skjønner jo forsåvidt det.
Svar
(01-22-2025, 06:37 PM)Søppel Skreiv:
(01-22-2025, 05:52 PM)Caanradi Skreiv: Alle kunne vel skrevet det Stenzenga gjør.
Lett å regne med at vi ser etter forsvarsspillere, men lite konkret.
Litt som å være kokk og fortelle oss at i dag spises det nok spaghetti med kjøttsaus i mange Oslo-hjem.

Han har vel truffet og bidratt med 99% av faktiske overganger/rykter over lang, lang tid. Han er den eneste grunnen til at jeg titter innom forumet. Aldri stopp, Stenzenga

Nettopp. Stenzenga er herlig å ha her inne.
Svar
Fader, nå blir jeg jævli nysgjerrig her?Hvem er slangen og hvorfor slange? Sjekket Kamma sine sider, ingen Ofkir her. ?
Svar
Slangen er Ofkir ja. Slange har meg bekjent med lønnsreduksjon (eller mangel på) å gjøre, da vi rykka ned.
Svar
(01-22-2025, 08:01 PM)Ettlagioslo Skreiv: Slangen er Ofkir ja. Slange har meg bekjent med lønnsreduksjon (eller mangel på) å gjøre, da vi rykka ned.

Helt korrekt.
Svar
(01-22-2025, 08:28 PM)Stenzenga Skreiv:
(01-22-2025, 08:01 PM)Ettlagioslo Skreiv: Slangen er Ofkir ja. Slange har meg bekjent med lønnsreduksjon (eller mangel på) å gjøre, da vi rykka ned.

Helt korrekt.
Stikker vel etter dagens treningskamp da?
Svar
(01-22-2025, 08:28 PM)Stenzenga Skreiv:

Helt korrekt.

Er det Kamma det er snakk om? Det kan du kanskje si noe omWinkHelt greit å bli kvitt han. Han har bidratt med lite opp gjennom .
Svar
(01-22-2025, 07:51 PM)Majorstuen Skreiv: Men jeg tror også poenget til Nils var at vi må tørre å kvitte oss med gode spillere for å skape plass til bedre spillere, men jeg mener at lange er feil. Om man vil gjøre det bør vi starte med brajanac og stopperne våre spør du meg.

Det er helt korrekt.

Det er helt sikkert mulig å finne en bedre spiss også. Men norsk spiss, bedre enn de vi har. Til akseptabel pris. Det er ikke så enkelt. Så ny utenlandsk spiss inn for en av dem er bra sportslig. Men har ingen ting å si i forhold til antall utlendinger..

Så hvis vi holder oss til Lange så er jo da alternativet Lange på midtbanen og norsk kantspiller. Eller Hagen og en bedre kantspiller. Hva er totalt sett best, hva er den beste miksen? Det må vi kynisk velge. Hvis Lange får tilbud fra en bedre serie så velger han det som er best for seg selv. Vi må også velge det som er best for klubben, ikke være lojale overfor spillere.

For nå er utenlandsk spiller nummerert 8 på vei inn i følge Stenzenga. Og vi nærmer oss grensa på 9. Vi kan få skader i oppkjøringa. Vi kan få inn prøvespillere som imponerer. Vi bør ikke ha 9 utenlandske spillere i troppen i januar. Vi burde kanskje ikke ha det i det hele tatt. Så vi nærmer oss veldig det punktet der noen av de utenlandske må reise videre. Vi kan ikke både fylle på med flere og beholde alle vi har.

Og Obasi kommer vi ikke til å slippe. Ambina er selvskreven i laget. Pallas og Sørensen har akkurat kommet inn. De som må forlate oss er fra gruppa Rijks, Brajanac og Lange. Det trenger ikke skje nå. Det kan hende vi har planer om norske spillere inn og at den utenlandske spilleren Stenzenga prater om er siste utenlandske inn for nå. Men jeg tror vi kommer til å slite med å finne norske spillere som er gode nok og billige nok.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 28 Gjest(er)