Tråder: 1
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
122
Stenz...hvis jeg har forstått deg riktig tidligere så er de spillerne du har pratet om høyrebacker?
Selv om du også vel har sagt at minst en kan spille på alle plasser i forsvaret tror jeg...
Hvis ikke det blir noe av, er det da sånn at vi fortsetter å ønske å forsterke denne posisjonen, eller tenker vi mer da at vi skal sikte oss inn mot andre posisjoner?
Tråder: 2
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
8
Det er en no brainer dersom han er så god. Bare å få ordnet intensjonsavtale og la han trene med oss frem til han fyller 18 så han ikke glipper.Gutten får god tid til å bli akklimatisert og jeg tenker det blir bra for Obasi også. Skal ikke undervurdere betydningen av en jevnaldrende fra samme land.
Tråder: 0
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
7
Hva skjer med den andre prøvespilleren? Han er ikke nevnt i sak om treningskamp i morgen.
Tråder: 15
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
98
Det er vel et par uker siden tv2 og Varden meldte at Odd hadde lagt inn bud på Hammer Kjelsen
Nå skriver Telemarksavvisa at Odd ikke har gitt opp å få tak i en Enga-midtstopper
Det er dårlig med abonnent på lokalaviser her i huset, men Dagsavisen har jeg.
Der stod det for 3 uker siden at klubben vil unngå en ny Näsberg situasjon og at vi har tilbudt Hammer ny kontrakt og håper på snarlig avklaring om vi får han med videre.
Men at vi vil selge han dersom han ikke signerer ny kontrakt.
Og utsagn som det han kom med til Dagsavisen for tre uker siden tyder vel på at salg er mer sannsynlig enn forlengelse dessverre:
– Akkurat nå har jeg kontrakt med Vålerenga, og da skal jeg gjøre alt jeg kan for at vi skal gjøre det så godt som mulig. Så får vi se hva fremtiden bringer. Det vet jeg ikke enda, for å være helt ærlig.
Skjer det trenger vi enda en forsvarsspiller inn.