02-07-2025, 02:32 PM
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
|
02-07-2025, 04:31 PM
regner med at det da er en høyreback siden Pallas har signert.
Sjåtind i KBK er fra Oslo. Kanskje han er lei av fiskeværet og vil hjem til siviliasjonen? Mikkel Hope fra Haugesund passe profilen, vil nok opp og frem og bort fra et forventet bunnlag. Gard Simenstad fra Kamma hadde passet godt i spillestilen Filip Loftesnes-Bjune fra Sandefjord er et annet alternativ som er mulig nå som vintervinduet er stengt internsjonalt. kontrakt ut 2025 (02-07-2025, 04:31 PM)JackBlack Skreiv: regner med at det da er en høyreback siden Pallas har signert. Må innrømme at jeg ikke har sett eller i hvert fall ikke lagt merke til noen av disse. Sjåtil, ung back fra Lyn som har en sesong i KBK etter et opphold også i Åsane. Virker veldig offensiv. Litt usikker på om vi kan ha to backer som er sånn, for Pallas er vel også veldig offensiv. Mikkel Hope virker jo lovende. Men kanskje litt vel ung? 2006 modell og egentlig bare en sesong i Eliteserien. Simenstad spiller vel sentralt på midten? Bjune, også han veldig ung. 2005 modell. Jeg har som sagt ikke sett noen av disse så vet ikke. Hope virker vel mest lovende kanskje. Men jeg er ikke helt overbevist her atlså. Dette her er vel mer spillere jeg ville tenkt skulle inn som backup for Pallas om de var venstrebacker. Eller inn som erstatter for Borch om han drar noe sted. Jeg tror ikke dette er spillere som nødvendigvis løfter oss i 2025. Men de kan jo gjøre det litt senere kanskje...? Litt vanskelig å vurdere fordi vi vet ikke om det er en oppgradering av Borch eller en oppgradering av Hedenstad vi er på jakt etter. Men siden Hedenstad blir 34 i år så tipper jeg han ikke takler 30 seriekamper. Og da bør vi kanskje ha noen som virker litt mer klare enn de gutta her? Vi vet jo ikke om det nødvendigivs er høyreback heller da. Men virker jo litt rart å ta med seg en nigeriansk venstreback på treningsleir. Og kjøpe inn en annen i den posisjonen før han i det hele tatt har fått sjansen til å vise seg fram.
02-07-2025, 08:37 PM
Hvor har du fra at 3/5 bak er favorittsystemet til Bakke? Han har uttalt flere ganger at han i utgangspunktet ikke ønsker det, men at LSK lakk som en sil bakover når de spilte med 4 bak.
Ville vært horribel coaching av Bakke dersom han har brukt et år i OBOS på å trene inn en 4-backlinje for å gjøre endringer ved et opprykk.
02-07-2025, 10:05 PM
(02-07-2025, 08:37 PM)Majorstuen Skreiv: Hvor har du fra at 3/5 bak er favorittsystemet til Bakke? Han har uttalt flere ganger at han i utgangspunktet ikke ønsker det, men at LSK lakk som en sil bakover når de spilte med 4 bak. Det er ikke så mye systemet, det er mer ideen med spillet. Vi spilte med en linje på 3 bakerst under hele OBOS med offensiv ballbesittelse. Jeg kan se på profilen som søkes (forsvarer som spiller som CB og RB) og også av å ha spilt med Hammer Kjelsen til høyre, at han sannsynligvis vil ha 3 midtstopperen, ikke nødvendigvis å spille med 352 men et mer robust system, slik det ble presentert mot FFK. Jeg tror han har en idé, og for å gjennomføre den trenger han en viss profil av spillere. Går vi inn med samme taktikk som OBOS, med 3-1-starten i Ambina, får vi problemer. Hvis i OBOS lagene allerede spilte ved å trykke på "1" med 2 eller 3 og prøve å spille med overlegenhet på siste linje, forestill deg i ES. En avgang med Hedenstad som Inverted LB, eller Pallas som roterer med Hagen (Myhre elsker disse rotasjonene) burde være ideen for å unngå dette presset. Husker du Heggheim så spiller han til høyre for Viking i dag.
02-07-2025, 10:48 PM
(02-07-2025, 10:05 PM)papajoao Skreiv:(02-07-2025, 08:37 PM)Majorstuen Skreiv: Hvor har du fra at 3/5 bak er favorittsystemet til Bakke? Han har uttalt flere ganger at han i utgangspunktet ikke ønsker det, men at LSK lakk som en sil bakover når de spilte med 4 bak. Dersom du tenker sånn er jeg for så vidt mer med, men fotballen har jo mer eller mindre blitt sånn på generelt basis i dag. Manchester City blant annet. Petter Myhre fikk jo sterk kritikk i LSK fordi han ønsket å fremstå som Manchester City.
02-08-2025, 11:48 AM
Petter Strand ikke i tropp eller skadet ?
02-08-2025, 11:52 AM
02-08-2025, 12:26 PM
Står at han og Borch er skadd.
02-08-2025, 01:03 PM
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: Arneg, Blue 1978, Bohem33, Kristoffer, Mannenigata, Oldtimer, 96 Gjest(er)