5 timer siden
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
|
5 timer siden
(6 timer siden)papajoao Skreiv: Vi har engelske øyne på Rijks, jeg kan forsikre deg, hvis han har et godt første semester kan han få et tilbud til sommeren. Er ikke spesielt overrasket over det. Det er ikke så vanskelig å se hvem som har størst potensial av spissene våre egentlig... Selv om engelske øyne helt sikkert er Championship da. Eller enda lavere. Premier League nivå har han ikke. Tror i hvert fall han kan gjøre det greit der på nivå 2. Eller 3.
Med signeringen av Kevin Tshiembe har vi 8 utenlandske spillere i troppen (9 om vi tar med Promise fra august), og vi begynner virkelig å få sammen en solid tropp som er mer spennende enn på mange år.
Obasi og Promise på talentkvoten, og Tshiembe, Ambina, Lange og Sørensen ser jeg som faste spillere i elleveren. Spennende å se om Pallas kaprer venstrebacken som sin, og kanskje det er på tide å vurdere en norsk spiss for å skape rom for å gjøre flere endringer. Som noen har foreslått: En endring der Brajanac eller Mees selges og en type som Finne kommer inn kunne vært en smart løsning. Ville ha prioritert å fått inn en god norsk back nå. Uansett – det er klart at troppen begynner å se veldig sterk ut, og vi gleder oss til det som kommer! (5 timer siden)JackBlack Skreiv: Nei da, det er ikke sikkert dette tippet det. Det kan være han har gitt tydelig uttrykk for at han ikke kommer til å ombestemme seg før dette. Men fra utsiden oppleves dette som spikeren i kista for en spiller jeg gjerne ville beholde. Både fordi han virker som en bra fyr, og det er ingen tvil om at han kan bli et stort salgsobjekt. Men jeg har aldri sett sitatene han har gitt til Varden eller TA. Var han virkelig så tydelig på at han vil bort? For til Dagsavisen den 12. januar så var han ikke utelukkende til å fortsette i klubben.
5 timer siden
(5 timer siden)VIF123 Skreiv: Med signeringen av Kevin Tshiembe har vi nå hele 8 utenlandske spillere i troppen (9 om vi tar med Promise fra august), og vi begynner virkelig å få sammen en solid tropp.Per nå er vel Pallas eneste VB i klubben, så den plassen er foreløpig ganske trygg
4 timer siden
Rijks hadde interesse i sommer fra en storklubb
(4 timer siden)Stenzenga Skreiv: Rijks hadde interesse i sommer fra en storklubb Skjønte aldri helt hvorfor han havna på benken. Sleit litt med scoringene i starten. Etter xxx 16.mai så scora han i 4 av 6 kamper, inkludert 4 mot Sandnes. Startet i Kristiansand, men ble byttet ut uten scoring. Så satt han mer eller mindre bare på benk en periode. Fikk starte mot AaFK og Mjøndalen og scora i begge. Scoringssnitt var hvert 91 minutt over sesongen. Hadde jo episoden mot Lyn så klart. Men syntes han kom seg veldig. Skjønner ikke hvorfor Brajanac ble et så klart 1.valg som han ble når han kom. Brajanac scoret i snitt hvert 86.minutt. Så minimal forskjell. Om Brajanac hadde spilt en omgang mer enn han gjorde uten å score hadde det vært identisk. Brajanac scoret ikke mot topplagene, det nærmeste han kom var 2 mot xxx. OK, så er det så klart mulig å si at det ikke var så mange topplag i OBOS i 2024. Men 6 av 11 kom mot Åsane, Levanger og Sogndal. Dessuten hadde Rijks jo mye mer å bidra med i det oppbyggende spillet. Brajanac scoret vel mer eller mindre alle sine fra inne i 5-meter og bidro ikke så mye ellerse.
4 timer siden
(5 timer siden)mestah Skreiv:(5 timer siden)JackBlack Skreiv: https://www.ta.no/odd-har-ikke-gitt-opp-...50-2030353 klippt fra artikkelen Odd er fortsatt interessert i Vålerenga-stopperen Aleksander Hammer Kjelsen (19). 19-åringen har ett år igjen av kontrakten med Oslo-klubben, og skal ønske seg en overgang til Odd. Etter det TA erfarer vil Vålerenga ha en erstatter på plass før de slipper Kjelsen. Også KFUM skal ha vist interesse for spilleren. – Jeg har ikke noe mer å melde der, sier Rønningen om Kjelsen-interessen. – Vi har en form for dialog, men det tar litt tid, sier Odds sportssjef. f.
3 timer siden
(8 timer siden)Bohem33 Skreiv: Jokke sier det i hvert fall i fotballrådet som både er podcast og som YouTube, jeg har linket til den i Eliteserietråden. Det der skjønner jeg ikke. Kom ikke han fra HJK Helsinki, og har hatt 3 landskamper for Finnland. Det var vel også.et bilde av han i en Europa cup kamp?
3 timer siden
(3 timer siden)Wild Touch Skreiv: Det der skjønner jeg ikke. Kom ikke han fra HJK Helsinki, og har hatt 3 landskamper for Finnland. Det var vel også.et bilde av han i en Europa cup kamp? Hør på selv. Var ålreit den ![]() Poenget hans er vel mer det at den finske serien i sin helhet er dårligere enn Eliteserien. Selv om HJK i seg selv er et bra lag, spiller de mot dårligere motstandere enn det vi gjør her. Så han må litt opp i forhold til hva han er vant til. Følte ikke han ble pratet ned da. Var vel også der det kom fram at vi betalte 1,5 millioner for han. |
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: Babayaga, Krolla, Leikvoll, Maefteda, Mannenigata, Mathijs, MathisEnga, Morrison, papajoao, Peeer, 50 Gjest(er)