Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Storhamar-Vålerenga lørdag 23.11.24. kl. 1600
Tøff bortekamp så klart. Og vi bør ta poeng for å følge Storhamar på tabellen, og holde Frisk og Oilers bak oss. Storhamar klarte bare 1-1 borte mot Stjernen torsdag, men vant på straffer.

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway

Vi har manglet Anton Karlsson i flere kamper. Status på han har jeg ikke. Tommi Taimi fikk en trøkk i kampen mot Lørenskog tirsdag og sto over mot Narvik torsdag. Er usikker ift lørdag er det jeg fikk høre. Håper og tror at tøffingen Taimi stiller opp.

PS! Billetter må kjøpes på forhånd. Kan velge mellom sitte og stå på de to nye bortefeltene kun når VIF er på besøk. Kjøp her  Storhamar - Vålerenga - Tickster
Svar
Mener Mats Trygg sa i intervjuet før dagens match at taimi er ute i 3-4 uker, men at det så bedre ut enn først antatt…
Svar
(Idag, 12:52 AM)Perkules Skreiv: Mener Mats Trygg sa i intervjuet før dagens match at taimi er ute i 3-4 uker, men at det så bedre ut enn først antatt…

Hvor ser/hører vi Trygg si dette? Mente han at de trodde at Taimi skulle være borte lenge, men at 3-4 uker er bedre enn først antatt? Det er f.eks to uker til vi spiller borte mot Frisk. Og fire uker til vi spiller hjemme mot Oilers.
Svar
(Idag, 01:57 AM)sorum2 Skreiv:
(Idag, 12:52 AM)Perkules Skreiv: Mener Mats Trygg sa i intervjuet før dagens match at taimi er ute i 3-4 uker, men at det så bedre ut enn først antatt…

Hvor ser/hører vi Trygg si dette? Mente han at de trodde at Taimi skulle være borte lenge, men at 3-4 uker er bedre enn først antatt? Det er f.eks to uker til vi spiller borte mot Frisk. Og fire uker til vi spiller hjemme mot Oilers.

03:50 på opptaket fra matchen i går på tv2 play. Mats sier at det så skummelt ut men at det nå ser bedre ut en først antatt, mener det han har hørt er 3 til 4 uker
Svar
Takk. La ikke merke til at Taimi ble skadet mot Lørenskog. Uansett tunge tap for oss med Taimi og Karlsson ute med skader.

Men,  ALLE TIL HAMAR! - Klanen, Vålerengens Idrettsforenings uavhengige supporteres klubb
Svar
(5 timer siden)sorum2 Skreiv: Takk. La ikke merke til at Taimi ble skadet mot Lørenskog. Uansett tunge tap for oss med Taimi og Karlsson ute med skader.

Men,  ALLE TIL HAMAR! - Klanen, Vålerengens Idrettsforenings uavhengige supporteres klubb

Så ikke kampen. Fikk du noe inntrykk av hvor han ble skada? gikk han av under matchen?
Svar
Taimi spilte over 20 min så det må ha skjedd i 3. periode. Jeg skal se igjennom i kveld.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Irish, 3 Gjest(er)