(03-21-2025, 04:45 PM)Glennsoe Skreiv: 2 tanker om årets eliteserie
1. Vurderer og teste ut fantasy fotball for Eliteserien og ser at man kan ha 3 spillere fra 1 klubb. For Enga så sliter jeg med og finne 3 spillere som vil "gi poeng"
Tenkte Bjørdal,Ambina og Risnæs men så over tenkte jeg litt og kon frem til (i rekkefølge) ofte skadet,kan få mange kort pga spillestil og ofte byttet ut/spiller på feil plass.
Hvilke 3 Enga spillere ville Dere tatt ut på Deres lag?
2. Hvor lenge er Mees tilfreds med og spille 8-9 minutter og omtrent ikke være nær ballen?
Sorry,nok pessimisme - God helg og nyt været
Er ingen fantasy ekspert, men det handler mye om målpoeng.
Ambina er kanskje vår beste spiller, men jeg tror det blir få mål og assist på han.
Det beste er spillere som spiller lengre opp på banen enn de er plassert i spillet.
Sørensen er den av våre jeg har mest tro på
Lange vil også være involvert i mange mål
Bjørdal tar straffer det trekker opp
Braja er ganske billig og vil nok stå bak en del mål. Fantasy bryr seg lite om det er tap inn fra innafor femmeteren eller langskudd fra over 30.
Defensivt har jeg litt tro på Sjåtil. Han kan få noen assist og skal man tro sesongtippinga vår så vil vi holde nullen i mange kamper det gir 4 poeng til keeper og forsvarsspillere.
Det siste gjør at Sjøeng også kan vurderes.
Riisnæs kan være kjempe bra, men usikker på spilletid og posisjon. Redd de flytter mye rundt på han.
Sjekk ut hvilke lag som har to kamper i runde to (og fem) vi, viking Brann og ffk er vel blant dem om jeg husker rett så lurt å ha mange fra de lagene. Og noen billige fra kbk som også har to doble på de første fem.
Lykke til!