Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
Høyreback i dag i alle fall. Med mye offensive bidrag. Nr. 45.
Svar
Det er helt innafor å starte en ny tråd i ny og ne… En egen tråd for VIF2 hadde vært fint det, men de spiller altså ikke i Eliteserien… Wink
Svar
(04-01-2025, 08:48 PM)hmchrist Skreiv: Det er helt innafor å starte en ny tråd i ny og ne… En egen tråd for VIF2 hadde vært fint det, men de spiller altså ikke i Eliteserien… Wink

Hehe, godt poeng!
Svar
(04-01-2025, 06:48 PM)Fredmidt Skreiv: Ja, andrelaget ble omgjort til en U21-satsning. Tydeligere prioritering av yngre spillere, tåle at de ikke spiller PostNord.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga

Litt urolig for hvor utfordrerne våre og de som kommer tilbake fra skader skal få kamptrening. 

Ta Storevik feks får han ingen andre kamper i år en cupen om Sjøeng presterer som forventet? 
Da er det vel veldig lett å bli rusten vel.
Svar
(04-02-2025, 09:23 AM)Bohem33 Skreiv:
(04-01-2025, 06:48 PM)Fredmidt Skreiv: Ja, andrelaget ble omgjort til en U21-satsning. Tydeligere prioritering av yngre spillere, tåle at de ikke spiller PostNord.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga

Litt urolig for hvor utfordrerne våre og de som kommer tilbake fra skader skal få kamptrening. 

Ta Storevik feks får han ingen andre kamper i år en cupen om Sjøeng presterer som forventet? 
Da er det vel veldig lett å bli rusten vel.

Et poeng det. Absolutt ingen fra A-lagstroppen fra dagen før med. De trenger jo spilletid de også.
Svar
1300 solgte av 1500 tildelte til Sarpsborg 08 borte på Søndag. 1000 solgte til nå, til midtukekampen borte mot FFK.

Enga er tilbake.
Svar
Tenk så magisk det hadde vært om Aasen kommer inn og senker Sarpsborg etter at Sveinn Aron Guðjohnsen grisetakla han i en treningskamp for en måned siden
https://www.vif-fotball.no/nyheter/seier-i-vallhall
Lorents Apold-Aasen spilte ball i hatt med alle utpå der, så de så ikke annen utvei enn å knekke kjeven hans på flere steder.
Men biter man tenna sammen så gror kjeven fort sier et gammelt jungelord så allerede i premieren var han i troppen igjen.
Se for deg vår nye braseianske venstreback Vinícius fosse opp langs venstrekanten og slå et perfekt innlegg til Lorents i bakrom som finter 8 mann før han romper den inn.
Egentlig burde vi vel vinne 0-8, men det er ikke feil med en ettmålsseier etter skåring på overtid heller.

Oddsen er ikke helt ujevn hos de utenlandske odssetterne en snitt gir 2,3 for hjemmeseier og 2,9 for borte som tilsvarer 43 % for sarp og 34 % for oss om oddsen er fair.
Sarp imponerte enormt mot Molde i premieren, men er vel kjent for å klappe sammen i blant og at de ofte er bedre borte enn hjemme.
I fjor vant de fire hjemmekamper, spilte uavgjort tre og tapte 8. Målforskjellen var 18-28 To av tre lag som var under dem på hjemmetabellen rykket ned
Ha ha vi har da vel aldri hørt om noe dårlig hjemmelag i eliteserien vel? I år feks har vi vunnet alt på hjemmebane.
Selv var vi det beste bortelaget i Obos med 10 seire 4 uavgjorte og kun ett tap. 35-16 i målforskjell

Det er spådd 10 grader og strålende sol når kampen spilles så husk solkrem om du er en av de som skal reise. Det nærmer seg vel utsolgt på bortefeltet.
Svar
Litt redd for den kampen her.
Usikker på om vi hadde vunnet mot Viking 11 mot 11.
Før utvisningen var Viking på vei til å ta over og på 2-1 skulle de vel hatt straffe(?). 
Vi har litt for lite trøkk i egen boks, og synes Sjøeng plasserer seg litt rart til tider. Ruser ut da han kanskje burde holdt plassen, men det har kanskje noe med eget trøkk i boks å gjøre.
Sjåtil og Pallas er jo ikke hodespillere, mulig brassen er det. 
Uansett skulle jeg gjerne sett litt mer galskap og fandenivoldskhet i egen boks. 
Er også redd vi må handle spiss i sommer men håper jeg tar feil. 
Vi hadde en del muligheter på kontringer som heller ikke blei utnyttet. 
Vel vel, det var premiere og positivt er at man ser samspillet sitter enkelte ganger. 
Kanskje vi skal være litt kyniske med i Østfold?
Svar
(Igår, 12:26 PM)Leksa Skreiv: Litt redd for den kampen her.
Usikker på om vi hadde vunnet mot Viking 11 mot 11.
Før utvisningen var Viking på vei til å ta over og på 2-1 skulle de vel hatt straffe(?). 
Vi har litt for lite trøkk i egen boks, og synes Sjøeng plasserer seg litt rart til tider. Ruser ut da han kanskje burde holdt plassen, men det har kanskje noe med eget trøkk i boks å gjøre.
Sjåtil og Pallas er jo ikke hodespillere, mulig brassen er det. 
Uansett skulle jeg gjerne sett litt mer galskap og fandenivoldskhet i egen boks. 
Er også redd vi må handle spiss i sommer men håper jeg tar feil. 
Vi hadde en del muligheter på kontringer som heller ikke blei utnyttet. 
Vel vel, det var premiere og positivt er at man ser samspillet sitter enkelte ganger. 
Kanskje vi skal være litt kyniske med i Østfold?

Skjønner frykten. Sarp på sitt beste tror jeg vi skal slite mot selv på en god dag, men sarp på sitt dårligste bør vi kjøre greit over selv på en middels. 
Sånn sett kommer det kanskje mer an på dem enn oss. 

Braja hadde en forferdelig dag på jobb søndag, så jeg tror det er god grunn til å håpe og forvente mer av han i de to neste kampene. 

Riisnæs har også litt å gå på fra forrige kamp tenker jeg. 

I tillegg er det mange av dem vi ikke fikk sett søndag som jeg forventer mye av og det lover godt 

Vi har to veldig spennende spillere i Kevin og vår nye brasse som vi enda ikke har sett i aksjon i en tellende kamp. Kanskje får vi det søndag eller onsdag? 

Obasi så veldig lovende ut i oppkjøringa så har vel formen dabbet litt av fram mot seriestart, men kanskje han kommer nå som sola titter fram. 

Thorvaldsen hadde et friskt innhopp og som nevnt er min våteste drøm at det blir Aasen som avgjør søndag. 

Det vil ikke overraske meg om vi setter inn Strand for Riisnæs og legger oss dypt så sarp må styre. Det er ikke da sarp er på sitt beste selv om det ikke er det vi liker best å se på. 

Mot Fredrikstad blir stopperne våre og Braja kjempe viktige defensivt for å markere på innkast og cornere, men det er vel oppgaver de alle tre bør klare godt. 

Vinner vi en av de to så er jeg veldig fornøyd selv om håpet alltid er å vinne begge. Men selv med to tap så er vi på snittet man trenger for å overleve i ligaen så vi kan slippe ned skuldra litt og være i utfordrer posisjon. 

Det var veldig synd at Jo Inge Berget ikke fikk det røde kortet han absolutt skulle ha hatt i forrige kamp, det ville gjort det enklere for oss. Men sånn er det. 

Fredrikstad tror jeg blir tøffere, men alt er mulig.
Svar
Har noen sett brassen vår i aksjon på trening? Er veldig spent på hans bidragSmile Tchoembe er og en bauta som kan bli bli vond å møte. Spent på om de slipper til søndag. For at Braja skal fungere må man spille på hans sterke sider.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Bohem33, 16 Gjest(er)