Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Oilers lørdag 21.12.24. kl. 1600
Toppkamp. Vi er likt på poeng, men har en kamp mindre spilt enn Oilers (blir llkt i antall etter bortekamp mot Comet 14. januar).

Tabellen:  EHL Standings - Hockey/Norway

Laget:

--Karantener på Olimb og Rokseth, siste kamp å sone for begge. Sebastian Johansen fikk fire kamper etter en hodetakling mot Comet. Soner den første her.  Disiplinærsaker - EHL

--Skader på Koch og Taimi. Før kampen mot Comet ble det sagt at de var dag-for-dag. Karlsson og Rosdahl var tilbake etter ha mistet et større antall kamper.

--Myhre fortsatt utlånt til Stjernen.

Vi hadde 13 forwards med mot Comet inkl. Torrissen som har vært ute etter en hjernerystelse. Vi har da nok folk til fire hele rekker, men manko på centere. Jeg ville brukt Røymark som center. Den perfekte to-veis centeren.

Klubben meldte torsdag at det var solgt 4000 billetter. Det blir ikke fullt. For mange ledige plasser i bortesvingen og i Vålerenga-svingen Øvre. Tipper vi blir 4700. Rekorden er 5486, satt mot Storhamar i november.
Svar
Laget er klart. De samme som sist minus Seb Johansen. Røymark er center som jeg antok.
Svar
Fy faen å ræva vi er i forsvar..
Svar
Hvis ikke Andersson er ferdig etter dagens kamp skjønner jeg ingenting.
Greit vi er dårlige i forsvar, og spesiekt unggutta faller gjennom i sånne kamper. Ekelund har jo ikke takla siden 2015, og det ser så stusselig ut.
Røymark er like dårlig som han har vært de siste 2-3 sesongene, helt naken.

Enten har vi henta inn for dårlige spillere over tid, ellers er det Andersson som ikke får dette til å fungere.
Uansett hva svaret er, må vi peke på Andersson og sportslig ledelse.

Dette laget som det framstår, går ikke videre fra semifinaler - om vi kommer dit.
Svar
Det er veldig sannsynlig at vi ryker både mot Sparta borte og Storhamar hjemme som er de to siste kampene dette året. Skjer det må jo Andersson være ferdig..
Svar
(Igår, 07:01 PM)Flemmern Skreiv: Hvis ikke Andersson er ferdig etter dagens kamp skjønner jeg ingenting.

Rimelig blank i øya hos TV2 etter kampen.
Om han er ferdig i januar eller april vil tiden vise.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)