Tråder: 106
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
44
Det ble som ventet Sparta i kvartfinalen.
Første lag til fire seire går til semifinalen.
Tirsdag 4. mars kl. 1900 VIF - Sparta
Torsdag 6. mars kl. 1900 Sparta - VIF
Lørdag 8. mars kl. 1830 VIF - Sparta
Mandag 10. mars kl. 1900 Sparta - VIF
evt Onsdag 12. mars kl. 1900 VIF - Sparta
evt Fredag 14. mars kl. 1900 Sparta - VIF
evt Søndag 16. mars kl. 1700 VIF - Sparta
Tråder: 4
Omdømme:
9
Tipper 4-1 i kamper til oss, hvis vi fortsetter der vi slapp mot Lillehammer. Må tette igjen bakover, og håpe på at vi er effektive fra start.
Tråder: 106
Omdømme:
44
03-04-2025, 06:15 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 03-04-2025, 06:18 PM av sorum2.)
Laget er klart. Og vi er fulltallige. Da blir det ikke plass til Rosdahl og Svendsen.
Rekkene: Partanen-Røymark-Nystuen, Haag-Olimb-Lepaus, Karterud-McGauley-Johansen, Christiansen-Brekke-Finstad. Ekstra:Torrissen.
Tråder: 0
Omdømme:
21
Det holder hardt, men det holder akkurat. Fikk bare sett siste periode. Ser ut som vi har full kontroll frem til det er igjen 3 minutter, derfra og inn handler det bare om å holde unna. Blir spennende å se hva vi får til i Sparta Amfi.
Tråder: 4
Omdømme:
27
Fantastisk mål av Olimb.
Hvem skulle tro han er 39.
Tråder: 5
Omdømme:
60
Jevn første periode, men de neste 35 styrer vi totalt. Hadde ikke vært rettferdig om vi tapte denne.
I første var det vel jevn skuddstatistikk, 9-9 eller noe sånt? Etter ca 55 minutter var det vel 36-16 til oss før Sparta pynta litt på slutten.
Olimb klart banens beste, ikke bare grunnet målet hans, men alt han gjør.
Selvom Rokseth putter en idag, spiller han langt under pari om dagen. Jeg snakker ikke bare om baklengsmålet, men måten han opptrer på i egen sone. Taper en rekke dueller, kommer for sent, spiller dårlige pass osv. Har han gitt opp? Skal ikke være mulig å falle så langt tilbake. Han er jo ingen olding mener jeg.
Pr idag har vi kun 3 gode backer mener nå jeg, Koch, som forøvrig er vår beste, Taimi og Karlsson, som virkelig har stått fram som en defensiv kjempe.
Resten av backene spiller under pari og jeg er mest skuffet over Bonsa og nevnte Rokseth. Ekelund er den samme som alltid, takler ikke og blir for enkel for motstandere. Rosdahl var jo meget god før skaden og kanskje en av våre beste, men etter at han kom tilbake har han vært en skygge av seg selv.
Framover er jeg svært skuffet over Partanen. Du verden så middelmådig han har blitt. Skaden har jo satt han ekstremt langt tilbake. Vi ser i 2 overtall når han får pucken på direkteskudd, og han må "dempe" den før han lefler avgårde en drager. Han har alltid vært kjent for skuddet sitt, men det er dessverre helt borte. Han jobber bra og forsøker, men produktet er ikke godt nok dessverre.
Gidder ikke nevne andre navn, men det er en rekke offensive spillere som må ut neste sesong. Det er faktisk svært få som er gode nok spør du meg. Kanskje vi klarer å stable på beina 2 rekker offensivt av de vi har idag.
Forørvig synes jeg vi som lag framstå langt bedre i denne kampen. Er litt usikker på om det er Myggens fortjeneste, eller om gutta bare har samla seg.
Tips til Myggen under intervjuer, IKKE bruk order "liksom". Det virker svært lite proft og rett og slett uheldig. Det er sånn unga snakker med hverandre.