Avstemning Hva tror du skjer mot Viking?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi vinner
21.00%
21 21.00%
Uavgjort
8.00%
8 8.00%
Tap
6.00%
6 6.00%
De 11 som ble tippet i første innlegg starter
9.00%
9 9.00%
1-2 av de som ble tippet starter ikke
15.00%
15 15.00%
Flere enn 2 av de som ble tippet starter ikke
2.00%
2 2.00%
Vi henter en forsvarsspiller før Viking kommer på besøk
9.00%
9 9.00%
Var protester fører til at kampen stoppes
2.00%
2 2.00%
Vi selger over 13K billetter
25.00%
25 25.00%
Vi selger over 14733 billetter
3.00%
3 3.00%
Totalt 100 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hei vi er tilbake, Vålerenga - Viking Søn 30 mars 1430 En kamtråd i tiippeform
Nervene er nok aller størst hos Viking.

Nå spår ekspertene at sesongen kan bli en nedtur for dem

(De er kun tippet en plass over oss)
https://www.tv2.no/sport/arets-sesong-ka.../17526605/
Svar
(03-25-2025, 04:23 PM)Bohem33 Skreiv: Nervene er nok aller størst hos Viking.

Vet ikke helt om jeg ville orientert meg etter hva Jesper Mathisen mener da.

Personlig er jeg ganske nervøs for det her. Vi har ikke vunnet en kamp siden vi vant mot dem på Marbella for en drøy måned siden. Spillemessig har vi variert og spissene har heller ikke scoret et mål siden kampen mot Viking. 

Jeg tror vi kommer til å matche dem bra i banespill. De kommer ikke til å kjøre over oss. Men jeg er nervøs for hva vi kan finne på i begge boksene. Og så er det så klart den gamle floskelen om at mål preger kamper da. Føler det her kan gå absolutt alle veier.
Svar
(03-25-2025, 05:07 PM)NilsDN Skreiv:
(03-25-2025, 04:23 PM)Bohem33 Skreiv: Nervene er nok aller størst hos Viking.

Vet ikke helt om jeg ville orientert meg etter hva Jesper Mathisen mener da.

Personlig er jeg ganske nervøs for det her. Vi har ikke vunnet en kamp siden vi vant mot dem på Marbella for en drøy måned siden. Spillemessig har vi variert og spissene har heller ikke scoret et mål siden kampen mot Viking. 

Jeg tror vi kommer til å matche dem bra i banespill. De kommer ikke til å kjøre over oss. Men jeg er nervøs for hva vi kan finne på i begge boksene. Og så er det så klart den gamle floskelen om at mål preger kamper da. Føler det her kan gå absolutt alle veier.

Joa, men jeg føler presset er på dem. 

Alle tre kamputfall er nesten like sannsynlig vil jeg tro. Uavgjort litt mindre, men om vi eller viking er best er vanskelig å si. 

Det er få rundt klubben vår som forventer så mye mer enn en syvendeplass og da går man ikke i kjelleren om man taper første seriekamp. 
Viking derimot ble nummer tre i fjor og der forventer de mye. 

De har en mye bredere stall, men også klart flere ute med skader. Særlig i forsvaret synger de litt på knappene i tillegg til at Langås er solgt og hvem skal fylle hans sko? 
De har penger å rutte med etter salg så det blir fort spørsmål om de skulle henta noen. 

Jeg synes jo banneret i en treningskamp var helt voldsomt da, selv om det sikkert ikke var alle som stod bak det. 

Jeg tror vi kommer med relativt lave skuldre, vi har akkurat rykket opp og møter et topplag. 

Så vil det jo etter hvert bli press her og da om vi får en dårlig start, men søndag er det mest press på dem.
Svar
Vet ikke om den har noe mer press enn oss. Sånn realistisk så skal vi lære godt fornøyd om vi holder plassen i år uten at det blir særlig spennende. Men de forventningene skrus nok kjapt opp hvis vi får en bra start. Og tilsvarende krise hvis ikke.
Svar
Fra klubbens FB:
Totalt antall solgte 10.628
Østblokka er utsolgt for lenge siden 
1465 på bortefeltet
Svar
Dette blir skikkelig deilige tall til slutt. Måtte gutta bruke det for alt det er verdt, å ta 3 viktige poeng.

Kom igjen Enga!
Svar
Fra TV 2:
På onsdagens trening måtte Viking-spiss Nicholas D'Agostino gå av banen med en kjenning i lysken.

– Jeg er usikker på hva som er status der. Det kan være noe belastningsstyrt. Han spilte stort sett hele treningen, men måtte gå av mot slutten. Jeg håper og tror at han er klar til Vålerenga-kampen, sier Viking-trener Morten Jensen til TV 2.
Svar
12.000 solgte. Nå bør ikke klubben ødelegge noe med nedtur på Deadline Day.
Svar
(03-27-2025, 07:39 PM)Ettlagioslo Skreiv: 12.000 solgte. Nå bør ikke klubben ødelegge noe med nedtur på Deadline Day.

Klubben ødela definitivt ikke på deadline day, om noe så ble forventingene bare større. 

Selv om det ikke bli samba i premieren. 

anhenrik, blaarizla, Ettlagioslo, Krolla, NilsDN og Salto fikk helt rett i at vi hentet inn en ny forsvarrspiller før vinudet åpnet. 

Og med 12 300 solgte nå, så skal det mirakler til for at ikke =1913=, andgus, anhenrik, Bohem33, christian1913, EngaiKøben, Ettlagioslo, Fredsbryter, Gellik, Grimm, hmchrist, Hvalkjøtt, JohnF, klokkieta, Kriger'n, Krolla, NilsDN, Stillegater, Talentløs og Østenga skal få rett i at det blir solgt over 13k billetter. 

Så gjenstår det litt for at kaktus får rett i at vi selger over 14733, men umulig er det ikke. 

I følge fantasy er det 50 50 om Augostino spiller eller er ute med skade. Han så meget god ut i de siste treningskampene så det hadde jo ikke gjort noe om han velger å være på den sikre siden og unngå å forverre skaden. hint hint 

Det skal regne tidligere på dagen, men før kampstart og ut skal det være opphold. 
Varmt blir det ikke, ca 5 grader 
Men hold ut, vinner vi blir det 17-18 grader på tirsdag og onsdag. 

Endelig seriestart!
Svar
(03-28-2025, 10:30 AM)Bohem33 Skreiv:
(03-27-2025, 07:39 PM)Ettlagioslo Skreiv: 12.000 solgte. Nå bør ikke klubben ødelegge noe med nedtur på Deadline Day.

Og med 12 300 solgte nå, så skal det mirakler til for at ikke =1913=, andgus, anhenrik, Bohem33, christian1913, EngaiKøben, Ettlagioslo, Fredsbryter, Gellik, Grimm, hmchrist, Hvalkjøtt, JohnF, klokkieta, Kriger'n, Krolla, NilsDN, Stillegater, Talentløs og Østenga skal få rett i at det blir solgt over 13k billetter. 

Tippet over 13.000 jeg også.
Følg med! Wink
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)