Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd 4. semifinale VIF-Storhamar mandag 24.03.25. kl. 1900
Blir dette sesongene siste kamp, eller klarer vi å slå Storhamar på hjemmebane?
Svar
Jeg tror sesongen er over i morgen kveld. Dette laget er for dårlig til å tukte Storhamar, og det skal bli godt å avslutte så vi får starta på ny frisk.

Noen oppdateringer på hvem som blir ny trener? Fortsatt Bjorkstrand på blokka?
Svar
Skal godt gjøres å gå fra 11-0 til seier. Det sitter i huet, og gutta har ikke trua på seg selv.

Men - aldri glem; mirakler kan skje!
Svar
Laget er klart. Arnkværn i mål. Vi mangler Taimi, Rokseth, Karterud, Brekke og Christiansen.
Svar
Det hadde ikke spilt noen rolle om vi hadde fullt lag. Dette er tapt uansett.
Svar
Koch og Karlsson også skada i andre periode.
Hva faan er det som skjer med denne klubben?

Da er det over og jeg forventer tidenes opprydding i klubben.
MINST halvparten av spillerne må ut eller kontrakter ikke fornyes.
Ny trener må inn, ingen barnehageonkel.
Svar
God sommer, folkens. Jeg lener meg på Flem her, noe drastisk må skje før neste sesong.
Svar
Bare å gratulere Storhamar med avansement. Petter er en mester i å bygge lag i denne ligaen og VIF kommer nok ikke til å vinne en dritt så lenge han trener et annet lag i ligaen. Håper han får et tilbud med å bygge opp denne skakkjørte foreningen. Går ikke det får vi håpe på Bjorkstrand

De tre siste sesongene med Andersson og Myrvold har vært helt forferdelige, en skamplett i klubbens historie. Det er ikke tilfeldig at man igjen avslutter en sesong med halve laget ute med skader, importspillere som gir totalt faen og bare sorgen. Hockey er en ærlig sport og man får som fortjent. I år var vi (igjen) milevis unna selv om pengebruken burde tilsi noe annet.
Svar
2 mål på 4 timer semifinale...
Mistenker at Comet hadde gjort en bedre figur..
Svar
Takk og pris for at dette marerittet er over. Kan ikke annet enn å karakteriseres som en fiaskosesong. Ny publikumsrekord, høyere nivå på arrangement, finale i fjor så får man servert dette i år. Nitrist. 

Ingen vits i noen analyser av denne kampen. Nå er det bare å se fremover mot neste sesong og rydde med hard hånd. Inn med en sportsjef som vet hva han driver med og en trener med autoritet.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)