Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2025
Der kom 1-1. Skammelig. Inn med Vini!
Svar
Flaut, og utspilt..
Svar
(04-13-2025, 04:01 PM)JackBlack Skreiv:
(04-13-2025, 03:34 PM)Wild Touch Skreiv: Synest Adam Larsen sier det bra. For noe forbannet tull denne boikotten. Gjeng med sutrepaver!! Slutt for faen!!!

Er du der?

Nei, hen boikotter.
Svar
Må jo kunne si at det er uhyre skuffende å prestere så svakt i det som er det eneste vi har mulighet til å vinne i år. Med det sagt, er trolig de som boikotter fornøyde.
Svar
(04-13-2025, 05:39 PM)HaraldsPokal Skreiv: Må jo kunne si at det er uhyre skuffende å prestere så svakt i det som er det eneste vi har mulighet til å vinne i år. Med det sagt, er trolig de som boikotter fornøyde.

Hvorfor påstår du det?
Svar
(04-13-2025, 05:41 PM)JackBlack Skreiv:
(04-13-2025, 05:39 PM)HaraldsPokal Skreiv: Må jo kunne si at det er uhyre skuffende å prestere så svakt i det som er det eneste vi har mulighet til å vinne i år. Med det sagt, er trolig de som boikotter fornøyde.

Hvorfor påstår du det?

Jeg antyder at de som boikotter er fornøyde, i og med at de har valgt å ikke stille opp for gutta. Påstår ikke, for jeg kan ikke vite hva som foregår i hodet deres. 

Selv er jeg på jobbreise, men skulle gjerne vært der.
Svar
Utrolig svak kamp,minner om at vi ønsker rbk velkommen i neste kamp..
Svar
Fryktelig tamme greier. Vi gir bort et mål til et lag på nivå 4 og må ut i ekstraomganger. Vi skaper fryktelig lite også. Jaja, det deles ikke ut stilpoeng i fotball og det er heldigvis oenge til neste kamp så 30 min til går bare utover stoltheten
Svar
Moa og Rijks på topp samtidig? Når skjedde det sist?

Intern konkurranse om og score mest mål?

Ser at Holm på rbk scorte 7 av 11 mål i dag...
Svar
1 mål (på straffe!) mot et 3. divisjonslag er alarmerende. Feilaktig rødt kort til hjemmelaget også.

Nå er både Braja og Rijks på topp samtidig. Schmeller vel nå i ekstraomgangene, men uansett hårreisende at det måtte gå så langt.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)