Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2025
Det nevnes at Bakke kunne valgt de beste fra start, fiksa 3-0, for så å gi benken spilletid. Han gjorde motsatt. Uten Myhre hadde vi ikke gått opp i fjor.
Svar
Pisspreik å peke på boikott. Vi åpner med det som ligner et B-lag der ingen viser at de bør inn på laget. Men vi leder. Så bytter vi oss opp til noe som ligner en første-11 men da gir vi bort 1-1. Etter det inkludert 1 mann mer i 30 min skaper vi tett på ingenting. Og de 3 straffene vi brenner er hinsides elendige alle 3.
Gutta på banen møtte ikke opp. Selv om kampen hadde vært spilt for et fullsatt Intility hadde vi fortsatt ikke score nr 2. om vi så hadde holdt på til i morra...
Nuvel, cupen er for bønder
Svar
Dette er selvfølgelig bare spillere og trenere som har ansvaret for det tapet her.
Svar
Å gi boikotten skylden er historieløst. Hvor mange av storkampene med fulle tribuner (både hockey og fotball) har vi vunnet siste åra? Når det inviteres til fest og det er stinn brakke går det alltid galt.. Kanskje presset er for stort..
Svar
Jeg er selvfølgelig enig med de som mener boikott ikke er grunnen til tapet. Mellom to jevne lag, kan 12.mann være forskjellen, men IKKE på disse 2 laga.
Bakke må ta skylda for laguttaket og med det, undervurdert motstander - som resten av spillerne også så ut til å gjøre.
Det var en dårlig fotballkamp vi styrte, men uten "lyst" til å putte ball i motstanders nett. En rekke elendige vurderinger i og rundt motstanders 16-meter. Skal ikke være mulig.
Svar
Er enig. Skrev i sinne. Dette er spillerne, men SPESIELT Bakke sin feil. Taktisk vidunder.
Svar
Dette er så pinlig at bare seier mot Rbk nå er eneste som er godt nok til å tilgi...
Svar
(04-13-2025, 07:01 PM)Wild Touch Skreiv:
(04-13-2025, 04:01 PM)JackBlack Skreiv:
(04-13-2025, 03:34 PM)Wild Touch Skreiv: Synest Adam Larsen sier det bra. For noe forbannet tull denne boikotten. Gjeng med sutrepaver!! Slutt for faen!!!

Er du der?

Nei, bor ikke i Norge.

Med all respekt, hvem faen er du til å melde at andre ikke møter opp når du ikke er der selv.
Sist jeg sjekka er det ikke oppmøteplikt på kamper. Ei heller underholdningsplikt. 
At fans velger å boikotte er dem sak ikke din.

(04-13-2025, 06:50 PM)kaktus Skreiv: Blir mange ubrukte billetter mot Rosenborg.

Neppe. 
En idiotisk påstand faktisk
Svar
Hvis Bakkes 2v1-vingespill ikke fungerer, ser laget rett og slett ut som et fortapt barn i et supermarked. Vi har ikke x-faktoren, vi har ikke kreativitet, vi har ikke langskudd, vi har bare innlegg og innlegg til angriperne våre som rett og slett er forferdelige.

Det handler om holdning, og vi har spillere som er som gelé mentalt. Og tydeligvis er det ingen vits i å presse dem, de er svake og redde.
Svar
(04-13-2025, 06:39 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(04-13-2025, 05:44 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(04-13-2025, 05:41 PM)JackBlack Skreiv:
(04-13-2025, 05:39 PM)HaraldsPokal Skreiv: Må jo kunne si at det er uhyre skuffende å prestere så svakt i det som er det eneste vi har mulighet til å vinne i år. Med det sagt, er trolig de som boikotter fornøyde.

Hvorfor påstår du det?

Jeg antyder at de som boikotter er fornøyde, i og med at de har valgt å ikke stille opp for gutta. Påstår ikke, for jeg kan ikke vite hva som foregår i hodet deres. 

..der sa jo Kwarasey det også, at Vålerenga har fått null støtte på tribunen og bitt seg selv i ræva. Lurt trekk!

Var du der?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)