Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fredrikstad - Vålerenga, 9. april kl 19
På tide Mees for sjansen fra start!
Svar
Utrolig mye ballspill,feilpasninger og juniorfeil
Lange og Moa bør sitte på benken neste kamp
Svar
En forferdelig dommer med forferdelige avgjørelser alltid mot den ene siden. Å tape mot et begrenset lag som ikke viste noe er tøft. Strand kan ikke være innbytter, og Rijks har gitt laget nytt liv. Angående Kiil-Olsen er han veldig god på mange ting, men han lider mye i plassering av dødballer og dueller i lufta, i tillegg til å ha begått en barnslig straffe. Jeg tror vi prøvde å utligne kampen fysisk, men når dommeren lar det ene laget bruke makt og blåse i fløyta når det andre laget puster hardere, blir det vanskelig å konkurrere.
Svar
Tre kamper spilt. 4 poeng er fremdeles ok det. Men spissene våre har vel skapt 0 sjanser så langt? Det bekymrer meg…
Svar
Lange ble bedre med en gang kjøleskapet ble byttet ut med Rijks. Tvilsomt at det er tilfeldig. Jeg spør igjen. Alle som har vært så positive til Brajanac - hva er han bra på?
Svar
Fredrikstad vant cupen i fjor, og skal ut i Europa i år. Tror de kommer til å kjempe om medalje. Ingen krise dette, 4 poeng er fortsatt en godkjent sesongstart.
Svar
(04-09-2025, 08:52 PM)kenpet Skreiv: Fredrikstad vant cupen i fjor, og skal ut i Europa i år. Tror de kommer til å kjempe om medalje. Ingen krise dette, 4 poeng er fortsatt en godkjent sesongstart.

Tja. FFK var dødelig effektive mot Brann i runde 1, og i praksis sjanseløse mot RBK sist, hvor kun en monsterkamp av keeper hindret stortap. 

Synes dagens forestilling var svært skuffende av oss etter en ellers godkjent start
Svar
(04-09-2025, 08:50 PM)Majorstuen Skreiv: Lange ble bedre med en gang kjøleskapet ble byttet ut med Rijks. Tvilsomt at det er tilfeldig. Jeg spør igjen. Alle som har vært så positive til Brajanac - hva er han bra på?

Det spørsmålet har jeg stilt meg selv også. Han har ingen klare kvaliteter, og er under pari på det meste. Som sagt mange ganger, stort sett hvem som helst kunne putta de måla han gjorde i OBOS. Tap'ins innenfor 5-metern krever ikke spesielt mye, bortsett fra å være tilstede. De fleste av oss skjønte at nivået i ES er bedre enn OBOS, men tydeligvis ikke alle.
Resultatet er at vi har en spiss som ikke er i nærheten av noen verdens ting.

Men hysj, nå skal jeg være stille. Det er jo intet mindre enn heksejakt jeg driver med ......

Forøvrig en ekstremt svak kamp av Kiil Olsen idag. Begge baklengs er han delaktig i. Det første er han først på ballen, men istedenfor å spille keeper eller skjerme ballen, løfter han den ut. Innkastet går inn i midten hvor Kiil skal være, men han står for langt inn mot mål og bare trekker opp beina sånn halvveis istedenfor å gå i duell. Men hvem er i duellen mon tro? Jo det er Brajanac, og han som er så god på hodet, løfter seg ikke 5cm en gang, og FFK får en enkel jobb å vinne duellen.
Kanskje Brajanac synes det er så trist å ikke score selv, at han forærer motstander mål?

Straffa imot er nok en gang elendig av Kiil Olsen, hårreisende takling.
Svar
Dumt at Braja har klippekort.
Han er altfor veik.
Rijks har sine mangler, men er mye sterkere i duellspill og til å holde på ballen.
Håper å se han fra start mot RBK, men har mine tvil.
Kanskje Strand inne for Lange også.
Strand er en duracellkanin som gir jernet hele veien (men mindre teknisk enn Lange da).

Tross en dags mindre hvile, så var ikke det siste kvarteret så verst.
Viser at gutta kan hvis de vil og tør.
Svar
En sørgelig forestilling. Får håpe dette var sesongens svakeste prestasjon.
Fredrikstad er et middelmådig lag, sjelden å se et lag bli så rundspilt som de ble i første omgangen mot Rosenborg.
Neste gang er det vi som møter dem, vi får se, har ikke de største forventningene.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)