Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hamkam - Vålerenga
#61
"Lille Enga", altså Brann, kjører over Glimt.
To mål av Finne og samme av Castro.
Jeg er så uendelig fascinert av hvordan spillere som det ikke var plass til her
lykkes der i vest nå.

Jaja...kanskje vi vinner etter litt flaks mot HamKam.
Uavgjort kan være greit.
Tap er natta.
99,9% sikkert Obos da.
Svar
#62
Dette ser jo ikke lovende ut, men ett mål er alt som skal til..
Svar
#63
(11-26-2023, 07:31 PM)Flemmern Skreiv:
(11-26-2023, 07:28 PM)Trasskuken Skreiv: Halve andre omgang unnagjort. Og det virker helt låst. Nå må jo Bakke foreta seg ett eller annet. Vi kan jo ikke la det renne ut i 0-0, uten å prøve å endre…

Han har faktisk gjort en endring siden sist kamp, Bakke har sett vi er for få på midten og bedt Håkans senke seg slik at vi nå spiller enda mer ultradefensivt, 5-4-1.
Er det rart til og med Ham Kam klarer å holde ballen på vår halvdel?
Bakke virker helt natta, for en tosk!
Den treneransettelsen der, det er det største mageplasket i norsk fotball siden Aalesund brant!
Svar
#64
Vi er norgesmestere i å spille på tvers. Skal på død og liv tråkle oss gjennom blokka, men vi har ikke én spiller med x-factor som kan dra av en mann og skape sjanser (kanskje Risnæs men blir langt fram fra backplass). Håpløst når innlegg stort sett slås fra høyde med 16 meteren. Gjør jo også Ilic’s jobb nesten umulig. Fortsatt tre midtstoppere når det gjenstår drøye kvarteret. Bakkes taktiske egenskaper er på samme steinaldernivå som Fagermo. Burde satt opp laget med 4-5-1.
Svar
#65
Herregud Jukle..

Vi mangler desperasjon og det bør vi ha nå..
Svar
#66
NÅ HAR VI PRØVD DET SAMME I 80 MIN UTEN Å VÆRE I NÆRHETEN AV MÅL! LA OSS SLÅ TIL NÅ, OG PRØVE NOE ANNET!!!!
Svar
#67
Jadda! Ilic
Svar
#68
Ilic, jaaaaaaaa

Som jeg sa, vi får noe av Bjarnason..
Svar
#69
(11-26-2023, 07:41 PM)Trasskuken Skreiv: NÅ HAR VI PRØVD DET SAMME I 80 MIN UTEN Å VÆRE I NÆRHETEN AV MÅL! LA OSS SLÅ TIL NÅ, OG PRØVE NOE ANNET!!!!

Bra spilt  Big Grin
Svar
#70
JAAAAAAAAAAA!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)