Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!!
#31
KBK har jo noen spillere som vi skal se opp for. Spesielt Sivertsen på topp!
Hurtig spiller som kan gi problemer for våre stoppere med skilpadde fart.

Stokke har putta 16 mål i Obos. Så han er ikke ufarlig heller.

KBK`s største trussel vill være på døballer.
Alle 4 bak har en gjennomsnitt høyde på 187 cm.
Så har du Stokke på 191cm og Sebastian Jarl på 186cm.

Så det er et litt ekkelt lag å møte om dette blir et bikkjeslagsmål.
Greier vi å holde ballen og styre med tempo. Der er vår nøkkel.
Svar
#32
(12-06-2023, 10:54 AM)Belhaven Skreiv: De brukte ikke var i 1.divisjon i år, bare i eliteserien.

Ellers mener jeg å huske at Kristiansund etter nedrykket i fjor valgte å satse som et eliteserrielag i år med et budsjett på over 60 mill. De går i så fall med et kraftig underskudd ogs spiller med like høyt press som oss for å lykkes. Rykker de ikke opp blir det nok kraftige nedskjæringer til neste år, og mange som må finne seg andre arbeidsgivere.

Det har jeg litt vanskeligheter med å tro. I fjor styrte de mot et underskudd og egenkapitalen var nede i 4 millioner. Hvis de ikke har noen rike onkler som finansierer dem så virker det som en massiv risiko å ta å satse stort når det er lite penger i bakhånd.

De fikk jo mindre for Faris fra Bodø/Glimt enn hva vi betalte for Ofkir, så de har ikke hatt store inntekter heller.
Svar
#33
(12-06-2023, 02:27 PM)NilsDN Skreiv:
(12-06-2023, 10:54 AM)Belhaven Skreiv: Ellers mener jeg å huske at Kristiansund etter nedrykket i fjor valgte å satse som et eliteserrielag i år med et budsjett på over 60 mill. (…)

Det har jeg litt vanskeligheter med å tro (…)
«Minst 50 mill» anslo de selv, i november 2022.
https://www.aftenposten.no/sport/fotball...s-historie
Svar
#34
(12-06-2023, 01:24 PM)MaxManus Skreiv: KBK har jo noen spillere som vi skal se opp for. Spesielt Sivertsen på topp!
Hurtig spiller som kan gi problemer for våre stoppere med skilpadde fart.

Stokke har putta 16 mål i Obos. Så han er ikke ufarlig heller.

KBK`s største trussel vill være på døballer.
Alle 4 bak har en gjennomsnitt høyde på 187 cm.
Så har du Stokke på 191cm og Sebastian Jarl på 186cm.

Så det er et litt ekkelt lag å møte om dette blir et bikkjeslagsmål.
Greier vi å holde ballen og styre med tempo. Der er vår nøkkel.
Enig og var innom det i svar #12. Sivertsen må håndteres sammen med de andre offensive spillerne.

Julebord på jobb og kvalikkamp blir en balansegang i dag ?
Svar
#35
Borch starter. 

https://www.vif-fotball.no/nyheter/borch...istiansund
Svar
#36
Borch inn for Risnæs. Usikker på hva han har gjort for å spille seg ut, men vi får jo åpenbart en knall innleggsfot!
Personlig ville jeg heller tatt av Jukle og satt Risnæs på venstre..

Ellers tror jeg vi må holde oss unna defensive døballer. Frykter fysikken dem, ikke så mye annet.
Svar
#37
Kaptein Ulvestad ikke i startoppstillingen for KBK, men på benken da.

(12-06-2023, 06:53 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Borch inn for Risnæs. Usikker på hva han har gjort for å spille seg ut, men vi får jo åpenbart en knall innleggsfot!

Kanskje fordi det bare er tre dager siden siste kamp og at vi får inn friskere bein med Borch.
Svar
#38
(12-06-2023, 06:55 PM)Caanradi Skreiv: Kaptein Ulvestad ikke i startoppstillingen for KBK, men på benken da.

(12-06-2023, 06:53 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Borch inn for Risnæs. Usikker på hva han har gjort for å spille seg ut, men vi får jo åpenbart en knall innleggsfot!

Kanskje fordi det bare er tre dager siden siste kamp og at vi får inn friskere bein med Borch.
Kanskje, men det er andre jeg heller ville bytta. Ville tom latt Riisnæs få spille på midten. Jeg har alltid likt Borch og tror han kommer til å gjøre det bra. I dag må vi kjempe med nebb og klør..
Svar
#39
Tror vi vinner, men det blir tight over 2 kamper.
Svar
#40
Fornuftig lag synes jeg. Riisnæs kommer garantert inn fra benk. Synd Bakke ikke skjønte at Håkans må spille på topp før HamKam. Hadde han skjønt det tidligere så hadde vi kanskje hatt fri i kveld.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 24 Gjest(er)