Igår, 03:28 PM
Godt innlegg frå Oppsal:
https://www.tv2.no/mening_og_analyse/nff.../17407883/
VAR Tråden
|
Igår, 03:28 PM
Godt innlegg frå Oppsal:
Igår, 04:09 PM
Jeg tror flere protestaksjoner med kasting av gjenstander og avlyste kamper bare vil føre til mer misnøye mot supporterne og flere som aktivt melder seg inn i kampen for å beholde VAR.
Er det ikke en bedre idé å boikotte Eliteserie-kampene og heller støtte klubben ved å møte opp for kamper til VIFs eminente damelag eller Vålerenga 2? Vise at vi faktisk foretrekker fotball uten VAR. Eliteserien som produkt ville tapt masse på dette og hadde kanskje NFF også fortstått at det ikke lønner seg i lengden med VAR.
Igår, 04:26 PM
Som jeg sa fra første stund,de finner en måte og få viljen sin..
Hørte på radioen at UEFA også støtter VAR i Norge så da er det avgjort.. (Igår, 04:09 PM)Maefteda Skreiv: Jeg tror flere protestaksjoner med kasting av gjenstander og avlyste kamper bare vil føre til mer misnøye mot supporterne og flere som aktivt melder seg inn i kampen for å beholde VAR. Dette er jeg enig i. Alternativ er også at vi kjører stilleaksjon, eller boikotter kamper. Og sistnevnte går jo veldig ut over klubben da. Jeg tenker det er viktig at man finner måter å demonstrere på mot NFF, som helst ikke går ut over klubben. For VIF har vært eksemplariske i denne situasjonen, og stått på riktig side av historien. Ønsker ikke at de da blir skadelidende fordi NFF er udemokratiske.
Igår, 04:34 PM
(Igår, 04:09 PM)Maefteda Skreiv: Jeg tror flere protestaksjoner med kasting av gjenstander og avlyste kamper bare vil føre til mer misnøye mot supporterne og flere som aktivt melder seg inn i kampen for å beholde VAR. Beste forslaget jeg har hørt så langt. Så kan han som går rundt med en biotop på hodet, lure på hvorfor ingen gjorde som når Trump sa; det vil bli helvete. Han ønsker bråk, men skygger høyst sannsynlig unna når det smeller.
Igår, 04:41 PM
Tragisk at NFF går mot et klart flertall av toppklubber og supportere
Dette blir det bråk av. Jeg vil aldri være for VAR før det kan brukes til å ta de aller fleste situasjoner i sanntid. At f.eks hoveddommer får et gitt signal direkte på øret om en målscorer er i offside eller ikke. Slik VAR brukes nå, så ødelegger det for øyeblikkenes eufori.
Igår, 04:46 PM
Kan vi søke om disp og ta et år til i Obos-ligaen? Nå har vi jo både lsk og lyn der så liv blir det og det blir fort spennende og.
Igår, 05:31 PM
Kan jo hende bredden viser seg å være den voksne i rommet. Men det bør startes samtaler med andre klubber om å bryte ut av NFF. Det er helt uakseptabelt for norske breddeklubber at toppklubbene skal styre deres konkurranser og like uaktuelt bør det være for toppklubbene å bli styrt av bredden.
Vi kan ikke stole på NFF så uansett utfall på tinget bør det komme et brudd.
Igår, 05:52 PM
Vg skriver at UEFA sendte NFF et brev med en kraftig advarsel om konsekvensene mot og fjerne VAR.
I samme artikkel sto det at Lise K er ute etter en plass i styret til UEFA... Skulle ønske jeg bare tullet nå..
Igår, 06:32 PM
UEFA er i samme dritten som NFF. Folk liker ikke VAR. Så norsk VAR-avvikling kan være smittsomt.
Så å avvikle dette vil utvilsomt se dårlig ut for NFF. Alle driter i om Lise Klavenes slenger litt med leppa om Qatar. Å avvikle VAR kan være åpne opp for noe UEFA absolutt ikke ønsker. |
« Neste nyere | Neste eldre »
|