03-29-2025, 07:46 PM
Vi prøvde ikke selge Mees nei
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
|
03-29-2025, 07:46 PM
Vi prøvde ikke selge Mees nei
03-30-2025, 03:16 PM
Sliter sterkt med å se hvilke ferdigheter Brajanac har. Dere som er positive til han; hva er han bra på?
03-30-2025, 07:23 PM
(03-30-2025, 03:16 PM)Majorstuen Skreiv: Sliter sterkt med å se hvilke ferdigheter Brajanac har. Dere som er positive til han; hva er han bra på? Han er dessverre ikke god nok for dette nivået og viser idag at han ikke har overblikk heller. Akkurat det fungerte greit i OBOS, men her blir han arrestert gang på gang i være uoppmerksom. Det eneste bra han gjorde idag var å ikke tuppe inn målet til Bjørdal, og det sier kanskje sitt om nivået.
03-30-2025, 11:11 PM
Igår, 10:44 AM
Kanskje greit å avslutte diskusjonen om Mees, eller? Om vi tidligere har forsøkt å kvitte oss med han eller ikke er irrelevant. Han er hos oss nå og blir det i allefall ut vårsesongen. Personlig har jeg sansen for han og jeg håper han blir. Han har flere gode egenskaper som vi kan nyttegjøre oss av. Han skaper mange sjanser, viser en veldig god arbeidsmoral, er god i posisjonering med en god fysikk.Også ser alle at han har et forbedringspotensial i avslutningsferdighetene . Han er samtidig fortsatt ung og trenger bare tid og tillit. Med litt mer spilletid så kan dette fort løsne. Vi skal ikke glemme at han ble vår toppscorer i fjor. Dessuten så fremstår han som en veldig hyggelig og ydmyk fyr.Det står respekt av arbeidet han har lagt ned med å lære seg norsk og bli kjent med klubben og vår historie den korte tiden han har vært hos oss.
Igår, 12:23 PM
I tillegg til det er han vår beste spiss.
(Igår, 10:44 AM)Blue 1978 Skreiv: Kanskje greit å avslutte diskusjonen om Mees, eller? Om vi tidligere har forsøkt å kvitte oss med han eller ikke er irrelevant. Han er hos oss nå og blir det i allefall ut vårsesongen. Personlig har jeg sansen for han og jeg håper han blir. Han har flere gode egenskaper som vi kan nyttegjøre oss av. Han skaper mange sjanser, viser en veldig god arbeidsmoral, er god i posisjonering med en god fysikk.Også ser alle at han har et forbedringspotensial i avslutningsferdighetene . Han er samtidig fortsatt ung og trenger bare tid og tillit. Med litt mer spilletid så kan dette fort løsne. Vi skal ikke glemme at han ble vår toppscorer i fjor. Dessuten så fremstår han som en veldig hyggelig og ydmyk fyr.Det står respekt av arbeidet han har lagt ned med å lære seg norsk og bli kjent med klubben og vår historie den korte tiden han har vært hos oss. Amen. Rijks er en kjernekar. God å ha for miljøet i laget vil jeg tro. Som bl.a med Ambina og Bjørdal også. Fronter klubben med godt spill og store smil ![]()
Igår, 03:50 PM
Håper det blir noen nyheter på kontraktsforlengelser fremover nå som overgangsvinduet er stengt. Og tar gjerne en forlenget kontrakt med Ambina og flere da.
Syntes kampen i går viste at vi har et godt lag, som også skal forsterkes med Vinicius. Blir spennende å se han etter hvert også. Ellers er Jarl en god spiller, men vi blir veldig offensive på venstresiden når han går så langt frem i angrep som han gjorde mot Viking. Særlig når Pallas også er så offensiv. Det resulterte jo også at vi ble kontret på før målet til Viking. Det må vi få orden på fremover.
Igår, 09:49 PM
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|