Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Postnord 2024
#81
Svært gledelig at Hagen var klar for 45 min, den skaden har gått raskere enn forventet. Jeg visste at han var i gang med full trening igjen, men at han klarer en omgang var over all forventning. Så noen kampen og kan si noe om han så god eller rusten ut? Også spent på målskårer Rijks og Obasi.
Svar
#82
Jaja, så er andrelaget i gang med sin kamp. Etter 5 min av kampen har Storevik plukka 2 baller ut av eget nett. Stakkars unggutter. Får håpe det blir mer mestringsfølelse på dem i 3. divisjon neste år.
Svar
#83
3-0 til Tromsdalen over våre unggutter i dag.
Ikke så verst resultat tatt voksne menn mot nylig konfirmerte i betraktning.
Eneste innslag fra a-laget var Obasi.
Svar
#84
Enga Konfirmanter - Junkeren VoksneMenn 0-4.
Etter 70 min.
Man kan jo lure på nytten av sånne kamper.
I og for seg for begge lag.

Endte 2-5.
Svar
#85
Er nok greit å gå ned for mestringsfølelsen. Der er også andrelagene til f.eks Glimt. Molde. RBK. Sarpsborg. Lillestrøm etc.
Svar
#86
Det er altså bortekamp i PostNord i Stjørdal med avspark kl 17:00 idag.
Nå har vi jo i praksis rykka ned men taper rekruttene idag så har de rykka ned matematisk også.
Og til den oppgaven sendes en bunke 15- til 16-åringer. Synes bare synd på dem..
Svar
#87
Ryker 6-0. Ikke kult.
Svar
#88
Var voldsomt.
Så på et par minutter helt i begynnelsen av 2. omg.
De hadde klart seg brukbart til da.
Bare 1-0.
Svar
#89
(09-16-2024, 03:22 PM)Loffen Skreiv: Det er altså bortekamp i PostNord i Stjørdal med avspark kl 17:00 idag.
Nå har vi jo i praksis rykka ned men taper rekruttene idag så har de rykka ned matematisk også.
Og til den oppgaven sendes en bunke 15- til 16-åringer. Synes bare synd på dem..

Sikkert ikke tilfeldig at denne kom når nedrykket var matematisk sikra

https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga
Svar
#90
(09-17-2024, 01:40 PM)NilsDN Skreiv:
(09-16-2024, 03:22 PM)Loffen Skreiv: Det er altså bortekamp i PostNord i Stjørdal med avspark kl 17:00 idag.
Nå har vi jo i praksis rykka ned men taper rekruttene idag så har de rykka ned matematisk også.
Og til den oppgaven sendes en bunke 15- til 16-åringer. Synes bare synd på dem..

Sikkert ikke tilfeldig at denne kom når nedrykket var matematisk sikra

https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga

Det er på tide. 
mange late bloomers som kan bidra.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 33 Gjest(er)