Igår, 02:55 PM
(Igår, 02:25 PM)Wild Touch Skreiv: Tror ikke det er Kinesere dem er redde for, men egne medlemmer. Det dem har fått til der oppe er helt sinnsykt, og skal det rives bare fordi endel medlemmer er imot noen saker. Skjønner dem.godt jeg. Som sagt før, la dem som har peiling få bestemme, så kan supportere gjøre det dem er best til, heie frem laget. Alle må svelge kameler av og til, og hvis den kamelen heter VAR så er det bare å begynne å svelge, og komme seg videre. Folk som truer med å ikke komme på kamp, og noen som aktivt prøver å stoppe kamper. Faen for en gjeng. Og Idle76, hadde du virkelig "meldt deg ut"? For å få svar på det, må vel VIF prestere som B/G over tid, og så kan vi jo se om fansen synest det er verd å bytte ut styret hver gang dem er missfornøyd med noe. Vet ikke med deg, men jeg ville gjerne heller vært uenig med styre av og til, på bekostning av at vi spillte i Europa HVERT år, og til og med gjør det bra der! Eneste saken jeg ville ha vært med på lignene massesuggesjon er den dem hadde i England, og planen om å lage en ny europeisk topp liga. Det en MEGA forandring, og ikke sammenlignbar med en filleting som VAR. Og hvis noen lurer på hva dem som virkelig vet hva som er best for klubben, og norsk fotball mener, kan jo bare gå tilbake til den første avstemningen om temaet, FØR supportere blandet seg inn.
Du har rett i at de har fått til der oppe er helt sinnsykt. Men, har de egentlig ønsket å fjerne styret? Det var vel en fyr som sa det en gang, så vidt jeg vet. Og det var vel en anonym konto, så hvem vet om det i det hele tatt var en B/G-supporter. Hvor er ellers kildene dine på at de ønsker å kaste styret hver gang de er misfornøyd? Og ville det egentlig revet ned B/G?
Og det er absurd at de skal være redde for egne medlemmer, fordi medlemmene er uenig i en - 1 - sak! Som om supporterne har forsøkt å overstyre styret på absolutt alt, slik de har antydet i media. Det er jo fullstendig feil. Det handler om en sak som ikke ble demokratisk forankret, og som endrer hele opplevelsen med fotball. Den gjør i hvert fall det for meg, og mange andre. Så om den ikke endrer din opplevelse WT, så tror jeg du bør ta deg til deg at for andre er dette en "MEGA"forandring. Og at nettopp dette er en kamel vi ikke er villige til å svelge.
Er forresten helt uenig i premisset ditt om at resultat er viktigere enn alt. For meg er resultater mindre viktig enn å forsvare fotballdemokratiet. Slike maktsyke idrettsledere har vi nok i av i fotballen, og det gjør meg kvalm uansett om de er i UEFA, FIFA eller B/G. De står for alt annet enn jeg vil at min klubb skal stå for.