Bonsaksen og Nystuen er tilbake i kveld etter hhv karantene og sykdom. Men dessverre er ikke Linus Rosdahl med. Han har for meg vært den store positive overraskelsen. Han spilte lite de første kampene, men nå de siste ukene har han virkelig vist seg frem og står med 2+5. Bare Taimi har vært bedre. Ekelund med 0 mål og 4 assist er skuffende. Og så forstår jeg ikke hvorfor vi henter importbacker som ikke kan bidra fremover. Karlsson har 1+1. Da måtte han i så fall vært så tøff at han skremte livskiten av motstanderne. Men man legger knapt merke til han. At Rokseth også bare har 2 poeng er svakt. Lå på opp mot 20-25 poeng i Oilers.
Fremover hadde jeg håpet på mer fra McGauley og Nystuen. Men får gi de litt mer tid. Nystuen har vært litt forsiktig pga skulderoperert?
Jeg savner tre spillere voldsomt. Stian Solberg, Mika Partanen og Thomas Olsen er ikke erstattet ordentlig. Vi har en ledig plass på importkvota. Jeg håper vi kan hente Partanen tilbake. Jeg tror at han kunne fungere veldig bra sammen med Lepaus og Haag. Så kunne vi hatt Olimb, Karterud og McGauley i 2. rekka.
Fremover hadde jeg håpet på mer fra McGauley og Nystuen. Men får gi de litt mer tid. Nystuen har vært litt forsiktig pga skulderoperert?
Jeg savner tre spillere voldsomt. Stian Solberg, Mika Partanen og Thomas Olsen er ikke erstattet ordentlig. Vi har en ledig plass på importkvota. Jeg håper vi kan hente Partanen tilbake. Jeg tror at han kunne fungere veldig bra sammen med Lepaus og Haag. Så kunne vi hatt Olimb, Karterud og McGauley i 2. rekka.