Avstemning jeg tror at vi
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
gjør 0-1 endring på laget som slå Åsane 5-0
22.73%
5 22.73%
gjør 2-3 endringer på laget som slo Åsane 5-0
9.09%
2 9.09%
gjør mer enn tre endringer på laget som slo Åsane (var det 5-0?)
4.55%
1 4.55%
vinner med ett mål
9.09%
2 9.09%
vinner med mer enn ett mål
22.73%
5 22.73%
spiller uavgjort
4.55%
1 4.55%
taper
4.55%
1 4.55%
får se Braja skåre minst to mål igjen
13.64%
3 13.64%
at Kjelsen får spille minst en hel omgang
0%
0 0%
får oppgitt at Bjørdal har forspist seg på farse i brød og derfor må starte på benken
9.09%
2 9.09%
Totalt 22 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bryne - Enga Lør Kl 16 Topptransportetappe Kamptråd i tippeform
#1
6 poeng ned til nummer to og 9 poeng ned til nummer tre dersom vi er uheldig med andre kamper. Det oser av klink opprykk, kan man drømme om mer? Jeg vet ikke jeg, men det er status dersom vi taper mot Bryne. 

Serien er avgjort og mest spenning er det rundt laguttaket til kampen mot Mjøndalen. Hvor mange av de som skal starte i cupen velger vi å spare? 
Kanskje er det lettere å være mer kynisk om man er enda nærmere å ha avgjort. 

Bryne kjenner oss godt og vet at vi halvsvensker ønsker oss champange og sushi. ja ja de skal ha for en morsom ide, men gjør litt reserch a, hadde de sagt frydelund og kebab hadde det vært langt morsommere. Men gøy at de ber oss om ikke å storme bilettlukene. Jeg snakker om deres kampanje i SOME som jeg ikke fant noen lenke til. 
* edit: men vår egen klubb var behjelpelig  Bli med til Jæren / Vålerenga (vif-fotball.no) * 

Enda bedre kjenner de sine egne så der har de virkelig tilrettelagte tilbud. Det blir også på denne kampen drive inn traktortribune 
De som tror jeg finner på dette overvurderer min kreativitet 
For den nette sum av 250 kroner kan traktoren din, søsteren din, kona di og kjæresten din alle få overvære kampen også dersom det mot formodning er fire unike personer og ikke bare to som for de fleste der borte.  Ta med traktoren på kamp / Bryne FK 

Det blir farse i brød og en fryktinngytende vegg av traktorer som vil møte oss. 

Bryne er et gjerrig lag og har sluppet inn ett mål mindre enn antallet kamper de har spilt. De skårer heller ikke så mye, men 35 mål har det blitt. 
Slår vi dem med to mål har både vi og de sluppet inn like mange. Vi må skåre ni mål for å ha dobbelt så mange mål som dem dersom vi også holder nullen. 

Jones er vår eneste spiller med tosifra antall mål, han trenger et hattrick for å tanggere toppskåreren i ligaen om ikke noen av de også skårer. 
Rijks er kun ett mål unna å nå tosifra antall mål og Braja er et hattrick unna å nå ti mål på bare ni kamper. Da snakker vi håland takter da. 
Han ble månedens spiller i Obos ligaen i August 

Sist match startet Sjøeng 
Hedenstad Olsen Jarl Jukle 
Strand Ambina Lange
Jones Riisnæs
Braja 

Vår spiss og høyre back gikk av allerede til pause noe som er kors i taket med tanke på rullering for herrene bakke og myhre. 
Men de har fortalt Dagsavisen at med så tett kampprogram kan vi vente oss mer rullering framover. 
Neste kamp er allerede tirsdag så ligger vi godt an vil jeg tro mange får hvile 
Samtidig er vel Bryne det klart nest beste laget og der man har minst å gå på dersom man skal spare spillere. 
Om man da ikke virkelig er kynisk da og tenker at det er bedre å spare de beste til ålesund kampen som er mer lavthengende frukt 
Vi har som alle vet ikke tapt siden 16 mai og får endelig ti seire på rad om vi vinner igjen på lørdag. 
Bryne kommer av 1-1 mot mjøndalen 
3-0 og 1.2 seier mot Stabæk og Ålesund
uavgjort mot xxx 
to seire 
en uavgjort 
to seire 
ett tap 
osv 
så syklusen deres er å vinne to på rad etter poengtap. Det er i så fall dårlig nytt for oss. 

De utenlandske har ikke helt lært oss å kjenne og gir i snitt 1,83 for borteseier, kanskje tar jeg litt for lett på oppgaven (55 % om oddsen er fair) 

Det hadde vært utrolig deilig å satt skapet virkelig på plass og vist at vi er overlegent best i Obos som om vi ikke allerede har gjort det et utall ganger denne sesongen. 
Tidspunktet er fint (lørdag kl 16) det er spådd sol og lett overskyet og rundt 17 grader. 

Administrasjonen i klubben hviler i hvert fall ikke på laurbærene. Graff gjestet Stang Ut podcast og fortalte om the missing link hvordan man vil jobbe med u21 gruppe og hvordan man vil bygge flere baner på valle. 
Han forteller Dagsavisen at vi er på jakt etter ny mental trener og at vi er i sluttfasen med flere aktuelle kandidater. 

Hagen fikk spille noen få minutter og skåre ett mål mot Åsane, han er veldig klar for mer spilletid, blir det et kvarter eller en omgang mot Bryne kanskje? 
Han var rekord raskt tilbake etter kneskaden så det var vel få som hadde trodd at det skulle gå så raskt. 
Borch og Hedenstad fikk hver sin omgang som kaptein søndag er det jukles tur til å hvile en omgang denne gangen og hvem spiller i så fall hele kampen? 
Kjelsen fikk 35 minutter på banen sist får han en hel omgang nå om vi ligger godt an til pause? Det vil i så fall være mot vesentlig bedre motstand. Men da kan kanskje Jarlen få spare seg litt? 
Bjørdal startet på benken, men nå er han kanskje klar for å starte igjen? 
Tør vi slippe til Sjødal da eller hva med Kamara? 
Rijks har sett bedre ut selv om han fikk mer spilletid enn på veldig lenge. Blir det mer spilletid på han lørdag? 

 Sist ble det sagt at Bully og Thorvaldsen var ute med småskader, kan vi forvente at de er tilbake i troppen lørdag eller blir det som med Håkans at småskadene varer lenge og vel? 

Jeg tipper en endring på laget som startet sist. Jeg tror Bjørdal kommer inn og at enten Strand eller Riisnæs går ut. Jeg håper på Strand og at ikke han brukes som venstre ving, men jeg frykter at det blir motsatt. Så tror jeg videre at vi rullerer ganske bra om vi leder med to mål eller mer, men at vi er konservative med byttene om det jevnt i kampen. 

Men det er dere som har peiling, så hva tror dere?

Eller kanskje har dere ikke tid til å tenke på kampen i det hele tatt fordi det skjer så mye annet: 
Hockey laget spiller borte mot Sparta lørdag
Vi møter Reka og hans Ålesund hjemme på tirsdag 
Damene spiller sin kanskje viktigste kamp noensinne på onsdag da er de klare for gruppespill om de klarer uavgjort eller vinner mot Anderlecht 
Torsdag spiller hockeylaget hjemme mot Lillehammer
Fredag er det taco
Lørdag om en uke møter vi xxx borte
Søndag 29.9 møter damelaget Brann borte i semien i cupen hockeygutta møter Stjernen hjemme

Jeg ser nå at Norsk Tipping regner med litt flere endringer enn jeg trodde 
Oddsen | Norsk Tipping (norsk-tipping.no)
Om man klikker seg inn på kampen vår og velger spillere så får man sannsynlig oppstilling. 
Det er et supernyttig verktøy jeg ikke har sett før. 
De tipper at følgende starter (basert på våre siste kamper)
Stefan Strandberg
Oldrup Jensen
Andej Illic
Daniel Håkans 
Det er godt det er noe som følger med =)
Svar
#2
Så den reklamen deres. Trodde først jeg traff på noe gammelt fra de møtte Liin når de snakka om champis og sushi. Men neida. Dog, glimt i øyet var det nå. Ikke hver gang bønder treffer på sånt.

Tenker vi stiller maks til denne kampen, så får laget mot
Aalesund bli som det blir. Aalesund har xxx borte denne runden så kampen på tirsdag er uansett i vår favør.
Svar
#3
Jeg, Skog og en til skal spille inn podkast på vei til Bryne. Det blir enda en episode fra bilen til Skog.

Send meg gjerne spørsmål.
Svar
#4
(Igår, 06:38 PM)ehauger Skreiv: Jeg, Skog og en til skal spille inn podkast på vei til Bryne. Det blir enda en episode fra bilen til Skog.

Send meg gjerne spørsmål.

Kjører Skog den gamle Opelen ennå?? Pass på at dere kommer frem :-D :-D
Svar
#5
Dårlig følelse foran denne kampen, vi vinner nok bare 1-0.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: bj-mi, Oldtimer, 8 Gjest(er)