Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(01-05-2025, 12:57 PM)Blue 1978 Skreiv:
(01-05-2025, 11:57 AM)Flemmern Skreiv:
(01-05-2025, 11:15 AM)Blue 1978 Skreiv: . Kanskje kan en annen spiller vise seg å være enda bedre enn den spilleren vi opprinnelig ønsket oss..

Han lille afrikaneren om kom inn av og til. Kanskje han kan ta steg? Ellers så stenger jo vårt vintervindu etter det europeiske,  så av og til noen "varp" kan gjøres der. Mulig den 3 beste stopperen i en 2.Bundesliga klubb er lei av og ikke spille hver uke, og ikke blir solgt når demmes vindu stenger. Kan være klokt å ha litt is i magen nå i pre-season.
Svar
(01-05-2025, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Ja, det er ikke lenge siden mange her inne mente 20 var maks uten å prestere i Europa. Men nå får vi 50 for spillere fra OBOS ligaen.

Haha, skal du virkelig bruke det mot andre fordi prisen på spillerene ut fra Norge har økt? Kan like gjerne nevne at det ikke er lenge siden du mente at vi solgte for 20 millioner uansett og var fornøyd med det.

Nå som du ikke kan gnåle over at vi selger spillere for lavt lenger så er det liksom du som hadde rett likevel. Ler meg ihjel. Molde solgte for eksempel nettopp en venstreback for 70 mill. Klubber betaler generelt mer for norske spillere nå.
Svar
Jeg har jo ikke fasiten selvfølgelig, men jeg er veldig trygg på at riisnæs kommer til å spille venstrekant. Å lenge juklerød skal løpe opp og ned er vi ikke avhengig av en annen spillertype på venstrekant i utganspunktet. Til de av dere som mener at riisnæs er på midtbanen; jeg står 100% inne for at han har hatt sine beste kamper i klubben som venstre back. De nest beste som venstre kant. I mine øyne har han til gode å levere 90 gode minutter som sentral.

At Jones forsvinner for 50.000’ skal vi selvfølgelig gi klubben cred for. Han har tilgode å spille en god kamp i eliteserien, og maktet ikke å ta en plass hos kåffa i obosligaen for et drøyt år siden. Det er mulig jeg setter det litt på spissen nå, men dersom Jones ikke hadde levert første halvdel av sesongen som kommer nå kunne vi nok ikke forventet mer enn 15.000’. Han er ganske uferdig i mine øyne. Jens Petter Hauge som herjet i Eliteserien og Europaligaen gikk for omtrent samme summen.

Jeg er av den oppfatningen at vi bør selge en spiss og forsterke oss på spissplass DERSOM vi finner noen som faktisk er en del bedre enn de vi har. Det og hebte Brajanac som knapt er bedre enn Rijks var i mine øyne ganske unødvendig ettersom det allerede hadde løsnet og vi hadde flere andre som kunne bekledd en spissplass ved behov.

Jeg håper også at det vil komme en kant som ligner noe på Dønnum, men slike er vanskelig å finne til en god pris. I tillegg trenger vi en stopper og en back som bekle høyresiden. Vi har kun Hedenstad som holder et godt nok nivå der, men han må nok spille halve sesongen på venstre back.
Svar
(01-05-2025, 01:48 PM)Østblokka Skreiv:
(01-05-2025, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Ja, det er ikke lenge siden mange her inne mente 20 var maks uten å prestere i Europa. Men nå får vi 50 for spillere fra OBOS ligaen.

Haha, skal du virkelig bruke det mot andre fordi prisen på spillerene ut fra Norge har økt? Kan like gjerne nevne at det ikke er lenge siden du mente at vi solgte for 20 millioner uansett og var fornøyd med det.

Nå som du ikke kan gnåle over at vi selger spillere for lavt lenger så er det liksom du som hadde rett likevel. Ler meg ihjel. Molde solgte for eksempel nettopp en venstreback for 70 mill. Klubber betaler generelt mer for norske spillere nå.

Det er veldig åpenbart at du ikke skjønner hvordan et marked fungerer.

Det er ingen ting som har endret seg. Nå får vi 50 for en vi før hadde vært fornøyd med 20 for. Hvorfor det tror du?
Svar
Oscar Kapskarmo (25) forlater Bodø/Glimt for å bli Egersund-spiller.

Han var på utlån til xxx i fjor,kan ikke huske om han var mer enn ok..

Bodø/Glimt bekrefter at de har signert 15 år gamle Mikkel Bro Hansen fra århusklubben AGF.

Den talentfulle U16-landslagsspissen til Danmark går rett inn i a-troppen til Glimt.

Flere andre klubber har snust på den unge dansken, deriblant giganter som Ajax og Borussia Dormtund. Men 15-åringen har likevel valgt å skrive under for Glimt.
Svar
(01-05-2025, 03:43 PM)Glennsoe Skreiv: Oscar Kapskarmo (25) forlater Bodø/Glimt for å bli Egersund-spiller.

Han var på utlån til xxx i fjor,kan ikke huske om han var mer enn ok..

Bodø/Glimt bekrefter at de har signert 15 år gamle Mikkel Bro Hansen fra århusklubben AGF.

Den talentfulle U16-landslagsspissen til Danmark går rett inn i a-troppen til Glimt.

Flere andre klubber har snust på den unge dansken, deriblant giganter som Ajax og Borussia Dormtund. Men 15-åringen har likevel valgt å skrive under for Glimt.

Beklager, men hva har det med Vålerenga å gjøre?
Svar
Andre poster om andre klubbers overganger her.

Beklager så mye..
Svar
Det viktigste for meg nå er at vi henter en kantspiller som både kan og vil true bakrom med stor fart. Vi har ikke p.t en spiller på topp som kan true bakrom, ei heller på venstrekant. Ender vi opp med en driblekant som ønsker ball på fot på høyre og ikke endrer dynamikken på venstre eller på spissplassen så kommer ikke jeg til å sove godt fremover.

Men dette regner jeg med at Bakke og co skjønner...

Alle muligheter til å komme styrket ut av salget av Jones! Verdensherredømme venter...
Svar
Tja, blir ikke overrasket om erstatteren til Jones heter Ofkir.
Svar
(01-05-2025, 03:18 PM)NilsDN Skreiv:
(01-05-2025, 01:48 PM)Østblokka Skreiv:

Det er veldig åpenbart at du ikke skjønner hvordan et marked fungerer.

Det er ingen ting som har endret seg. Nå får vi 50 for en vi før hadde vært fornøyd med 20 for. Hvorfor det tror du?

Ja, det er jeg som ikke skjønner hvordan et marked fungerer.. Nå får vi 50 for de vi fikk 20 for tidligere. Fordi markedet har endret seg og det er markedet som styrer hva vi får. Det var markedet som styrte når vi fikk 20 og som styrer nå når vi får 50. Det var ikke jeg, men du, som gnålte over at vi solgte for lavt. Hvem er det som ikke skjønner hvordan markedet fungerer tror du?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Arneg, Hanandre, Morrison, Opprykk, Ulf Bøtta Johansen, 23 Gjest(er)