03-15-2025, 01:11 PM
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
|
Igår, 11:42 AM
Dette er sikkert ingenting, men jeg så på Instagram storyen til Jokke at han er på utlandsreise på Gardermoen
8 timer siden
(Igår, 11:42 AM)christian1913 Skreiv: Dette er sikkert ingenting, men jeg så på Instagram storyen til Jokke at han er på utlandsreise på Gardermoen Vi har vel egentlig brukt opp pengene og sånn sett sagt at vi er fornøyd, så forventer vel ikke så mye. Men Kjelsen-exit betyr jo at vi er en stopper for lite. Og utelukker vel ikke helt at vi drar opp noe av hatten her. En Rosted eller noe sånt, selv om det er lite som tyder på det. Han har spilt 90 minutter i de 2 første kampene der borte og så har han vært skadet. Spiss er jo også ønsket av mange, men det virker jo foreløpig ikke sånn. Vi har plass til en utenlandsk spiller til nå, men da blir Promise utenlandsk nummer 10 fra sommeren av. Så da må han enten spille på rekruttlaget eller så må vi kvitte oss med noen. Får håpe jeg tar feil og at vi har et par skikkelige forsterkninger inn tett mot seriestarten. Men jeg tror ikke jeg hadde satt penga på det. Mener vi har det vi trenger av bredde nå, med unntak av stopperplassen. Og skal noen inn nå så må det være noen som løfter laget. |
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: Leikvoll, 9 Gjest(er)