Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Narvik - Vålerenga, tirs 25.2 kl. 18:30
Betydningsløs kamp for begge lag, men samtidig ikke. Viktig for nytt trenerteam å få inn god følelsen mot sluttspillet. 

La oss krysse fingre og tær for at Arnkværn for sjansen, og at han er førstekeeper fremover. Her bør det ikke være noen tvil. Samtidig håper jeg nytt trenerteam tør å ta tøffe valg med spilletid, særlig når det gjelder Bonsaksen. 

Også spent på hva de velger å gjøre med Didrik.
Svar
(02-25-2025, 05:03 PM)HaraldsPokal Skreiv: Betydningsløs kamp for begge lag, men samtidig ikke. Viktig for nytt trenerteam å få inn god følelsen mot sluttspillet. 

La oss krysse fingre og tær for at Arnkværn for sjansen, og at han er førstekeeper fremover. Her bør det ikke være noen tvil. Samtidig håper jeg nytt trenerteam tør å ta tøffe valg med spilletid, særlig når det gjelder Bonsaksen. 

Også spent på hva de velger å gjøre med Didrik.

Laget er klart. 

Backparene: 

Koch - Rokseth
Taimi - Bonsaksen
Karlsson-Ekelund
Mowe

Rekkene:

Finstad - Brekke Henriksen - Christiansen
Partanen - McGauley - Haag
Karterud - Johansen - Lepaus
Torrissen - Rosdahl - Svendsen

Det betyr at Olimb, Røymark og Nystuen ikke er med. Kun snakk om hvile tror jeg.

«Myggen» debuterer som VIF-sjef uten en eneste trening: - Like greit å hoppe i det
Svar
Røymark ikke med ser jeg.Er han skadet? Spennende rekkesmmensetninger.Finstad,Brekke og Christiansen i 1.rekka.
Svar
(02-25-2025, 05:46 PM)Ingar Skreiv: Røymark ikke med ser jeg.Er han skadet? Spennende rekkesmmensetninger.Finstad,Brekke og Christiansen i 1.rekka.

Ganske sikker på at det er kun snakk om hvile for Olimb og Røymark. Hvilke nummer rekkene har spiller ikke så stor rolle.
Svar
Hvis jeg ikke tar feil så er vel vår nye hovedtrener Tuben sin onkel?
Så den keeper duellen blir veldig spennende.
Regner med at alle valg blir tatt på nøytralt grunnlag uansett.
Svar
(02-25-2025, 06:26 PM)TreogNitti Skreiv: Hvis jeg ikke tar feil så er vel vår nye hovedtrener Tuben sin onkel?
Så den keeper duellen blir veldig spennende.
Regner med at alle valg blir tatt på nøytralt grunnlag uansett.

Det er riktig.

Arnkværn som starter i mål.
Svar
Ser at vår nye trener, Stig Johansen, sier etter kampen at det ikke er noe å skamme seg over å tape for et så godt lag som Narvik.

Godt han legger lista høyt.
Sikkert motiverende for spillerne.
Svar
(02-26-2025, 12:38 AM)Caanradi Skreiv: Ser at vår nye trener, Stig Johansen, sier etter kampen at det ikke er noe å skamme seg over å tape for et så godt lag som Narvik.

Godt han legger lista høyt.
Sikkert motiverende for spillerne.

Mitt inntrykk av Myggen er at han er opptatt av å få litt selvtillit inn i gruppa, så sånn sett ikke helt ulogisk respons fra han. Tenker ikke det handler om hvor man setter lista.

Tenker forøvrig at Narvik spilte veldig bra i går, hvor de over hele sesongen har prestert bra ut fra forutsetningene de har der oppe. Bare fordi de heter Narvik og er nyopprykka for denne sesongen betyr ikke det automatisk at de er rævva, spesielt ikke mot et VIF med utskiftninger og generelt svake prestasjoner siste ukene (mener nå jeg)
Svar
«Myggen» etter debut-tapet: - Viljen til å prøve, og det hjertet vi viste, var det jeg håpet å se
En scoring 36 sekunder før slutt ødela Stig Johansens debut som VIF-trener, men «Myggen» likte mye av det han så i Narvik.

https://www.nitten.no/blogg/myggen-etter...hapet-a-se
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)