Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600
Det gjør både psykisk og fysisk vondt å se på det her..
Ser ut som ett U16 lag mot seniorspillere.

Her er det mye dødkjøtt som bør sendes på dør, ser gjerne at vi finner en trener som kan motivere og som henter noen som holder mål fysisk når kampene krever det.
Det her er bare pinlig
Svar
Flaut.Bare å legge seg i siste kampen på Jordal å få slutt på lidelsen for dette er pinlige greier! Ikke mye stolthet og karakter å spore!
Svar
Dette blir jo bare flauere og flauere. Myggen viser vel at han ikke får mer enn disse kampene, og det er greit tenker jeg.
Er vel bare å takke Andersson og Myhrvold for elendig coaching og spillerlogistikk tenker jeg.
Svar
(03-22-2025, 06:54 PM)Flemmern Skreiv:
(03-22-2025, 06:51 PM)Espengoo Skreiv:
(03-22-2025, 06:16 PM)Flemmern Skreiv: Fy faan så dårlig Nystuen er. Se hvordan han surrer utpå siste byttet når vi slipper inn 2-0 målet. Den fyren er helt ubrukelig og må vekk.
Didrik sin høye kølle for utvisning og 1-0 er også ganske hårreisende. Hva faan skal han med kølla i den høyden i offensiv sone? Helt natta.
2 mål imot grunnet elendighet av 2 spillere.

Vi har faktisk spilt ganske bra idag, men det hjelper ikke når hjerneblødninger skjer.

Spesielt Kalterud Nystuen. For en middelmådighet vi har i han. Hva har han egentlig gjort denne sesongen? Helt ubrukelig.

Der var det over, 3-0. Tenkte samtidig å nevne Ekelund. For en pusekatt og så rævva han har blitt framover, som tidligere var hans force.
Er ganske mange spillere som må vekk kommende sesong. Har vel snakka om det tidligere også, men det er ikke mer enn maks 2 rekker av disse som kan fortsette.
Så får man hente inn 5-6 nye spillere og supplere med litt ungdom.

Spillere som MÅ ut kommende sesong:
Kalterud Nystuen
Ekelund
Partanen
Christensen
McGauley
Karterud

Spillere som BØR ut (om vi får inn nok nye spillere):
Lepaus
Mowe
Røya

Da har vi noen spillere jeg mener ikke er gode nok.
Mener du virkelig at McGauley må ut? Han er vel den spilleren vi må få på de kontrakt av de som er på utgående. 
Ja jeg hadde forventet enda mer målpoeng og mer i droppene kanskje, men fy søren som karen jobber begge veier og han er en bra lagspiller. Syns han har levert jevnt bra over hele sesongen. Tror han har mye mer inne og er fornøyd med det han har levert. Spør du meg bør han signeres foran neste sesong, Haag bør man også vurdere. Leopard bør ikke være med videre og det samme med Partanen. Karlsson har jo kontrakt ut neste sesong også hører jeg fra flere Sparta fans og andre at Mikhaili Teppo er høyaktuell for oss. Så gjenstår det bare å se.

Jeg supplerte litt med hva jeg mener spillerne er dårlige på, eller hvilke mangler de har.
McGauley mener jeg må ut fordi han er utenlandsk. De som ikke har norsk pass skal styrke laget, og selvom han jobber veldig bra, er det ikke godt nok foran mål. I tillegg gjør han en del stygge og hodeløse pasninger i egen sone. Teppo håper jeg vi styrer unna. Vi trenger å fornye og forYNGE laget. Det var vel foran denne sesongen han var aktuell?
Karlsson viser seg som en klassespiller, og med Taimi og Haag har vi 3 utlendiger (Taimi er vel kanskje norsk).

Taimi har fått norsk pass og går som norsk nå og går ikke på kvoten. Teppe er på utgående kontrakt nå og Sparta har ikke råd til å signere han , så derfor ryktes han til oss.

(03-22-2025, 06:54 PM)Flemmern Skreiv:
(03-22-2025, 06:51 PM)Espengoo Skreiv:
(03-22-2025, 06:16 PM)Flemmern Skreiv: Fy faan så dårlig Nystuen er. Se hvordan han surrer utpå siste byttet når vi slipper inn 2-0 målet. Den fyren er helt ubrukelig og må vekk.
Didrik sin høye kølle for utvisning og 1-0 er også ganske hårreisende. Hva faan skal han med kølla i den høyden i offensiv sone? Helt natta.
2 mål imot grunnet elendighet av 2 spillere.

Vi har faktisk spilt ganske bra idag, men det hjelper ikke når hjerneblødninger skjer.

Spesielt Kalterud Nystuen. For en middelmådighet vi har i han. Hva har han egentlig gjort denne sesongen? Helt ubrukelig.

Der var det over, 3-0. Tenkte samtidig å nevne Ekelund. For en pusekatt og så rævva han har blitt framover, som tidligere var hans force.
Er ganske mange spillere som må vekk kommende sesong. Har vel snakka om det tidligere også, men det er ikke mer enn maks 2 rekker av disse som kan fortsette.
Så får man hente inn 5-6 nye spillere og supplere med litt ungdom.

Spillere som MÅ ut kommende sesong:
Kalterud Nystuen
Ekelund
Partanen
Christensen
McGauley
Karterud

Spillere som BØR ut (om vi får inn nok nye spillere):
Lepaus
Mowe
Røya

Da har vi noen spillere jeg mener ikke er gode nok.
Mener du virkelig at McGauley må ut? Han er vel den spilleren vi må få på de kontrakt av de som er på utgående. 
Ja jeg hadde forventet enda mer målpoeng og mer i droppene kanskje, men fy søren som karen jobber begge veier og han er en bra lagspiller. Syns han har levert jevnt bra over hele sesongen. Tror han har mye mer inne og er fornøyd med det han har levert. Spør du meg bør han signeres foran neste sesong, Haag bør man også vurdere. Leopard bør ikke være med videre og det samme med Partanen. Karlsson har jo kontrakt ut neste sesong også hører jeg fra flere Sparta fans og andre at Mikhaili Teppo er høyaktuell for oss. Så gjenstår det bare å se.

Jeg supplerte litt med hva jeg mener spillerne er dårlige på, eller hvilke mangler de har.
McGauley mener jeg må ut fordi han er utenlandsk. De som ikke har norsk pass skal styrke laget, og selvom han jobber veldig bra, er det ikke godt nok foran mål. I tillegg gjør han en del stygge og hodeløse pasninger i egen sone. Teppo håper jeg vi styrer unna. Vi trenger å fornye og forYNGE laget. Det var vel foran denne sesongen han var aktuell?
Karlsson viser seg som en klassespiller, og med Taimi og Haag har vi 3 utlendiger (Taimi er vel kanskje norsk).

Taimi har fått norsk pass og går som norsk nå og går ikke på kvoten. Teppo er på utgående kontrakt nå og Sparta har ikke råd til å signere han , så derfor ryktes han til oss.
Svar
Er det ingen stolthet igjen her eller? FAANS FORPULTE MØKKASPILLERE!
Hadde jeg vært sportslig ansvarlig, hadde jeg krevd at HVER FAANS SPILLER måtte komme seg hjem selv, MED utstyr.
Ingen bør få plass på bussen!

Er elendig coaching av Myggen å sette Tuben i mål også. En middelmådig keeper uten selvtillit, som da skal "redde" laget som har gitt opp.
Trist for Tuben rett og slett.
Svar
Synes Lepaus har sykt bra blikk for spillet.I rekke med Olimb og Haag er han på sitt beste!
Svar
Dette skal ikke skje uansett hvor mange skader og juniorer vi stiller med.. De spaserer rolig inn og skårer! Vi sliter med alt, ett mål på tre kamper sier sitt og det kom når forrige kamp i realiteten var over.
Svar
De siste 15 minuttene er trolig de flaueste jeg har opplevd siden jeg begynte å gå på kamper i 1990..
Vi har en gjeng med mentale tapere
Svar
Lepaus kan ta hatten og gå han også, synes ikke han har vært spesielt god! Se siste angrepet nå f.eks! Vi vil jo ikke avslutte på mål og hvordan skal vi skåre da??

Bonsa synes at 4-5 blir for lett for å unngå tosiffra i en semifinale!!
Svar
15-0 i skudd i 3.periode sier sitt!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)