Tråder: 1
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
9
03-22-2025, 07:17 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 03-22-2025, 07:19 PM av KampenUltras.)
Der ja, der har vi det..
0-10 i en semifinale.
God jul og god natt, sees i høst
Edit: under ett minutt senere er det 0-11.
Æresløse overbetalte horunger
Tråder: 5
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
61
Der gikk billetta til neste kamp i dass. Ikke faan om jeg gidder støtte dette søplelaget mer denne sesongen.
Tråder: 0
Omdømme:
19
Ingen av dissa spillerne fortjener å være med neste sesong.
Omdømme:
21
Dette er absolutt det verste jeg har sett i hockeysammenheng. De scorer ÅTTE mål på seksten skudd i siste periode. Hva i helvete skjer med dette laget?
Jeg innså at det kom til å bli tidlig sommerferie i kvarten, men fy faen, det skal ikke være mulig!
Tråder: 5
Omdømme:
61
Vi spilte meget bra i første, og kom oss greit gjennom over halve andre omgang og det sto 0-0. Faktisk nesten 12 minutter ut i andre før Storhamar scorer sitt første mål.
Det vil si at Storhamar scorer 11 mål på 28 minutter (!?)
Vålenga slo Strindheim 29-0 på 80-tallet. De siste 28 minuttene her så ganske like ut, dessverre i vår disfavør.
Myggen viser at han ikke er en god nok trener. Ja, han har ikke fått noe tid, men uansett så skal ikke laget falle sammen sånn som detta.
Som jeg nevnte, å sette inn Tuben, som har hatt en redningsprosent godt ned på 60-70% kanskje? Da snakker jeg om sluttspillet.
Han slapp vel inn over halvparten av puckene han fikk på seg.
Det kaller jeg å fullstendig ødelegge selvtilliten til Tuben. Godt gjort Myggen!
Omdømme:
19
Tipper det det var Arnkværn som valgte å gå, ikke Myggen, hva skulle han gjort? Uansett er dette ræva, og det viser seg vel at det var feil å kaste treneren, det var et lass med spillere som burde ha gått.
Omdømme:
25
Ord blir fattige. Må være det flaueste jeg har sett på en hockeybane. Har de ingen ære?
Hvor mange møter opp på mandag? 450 spenn for å se på dette havariet av en hockeyklubb?
Her må det ryddes med bred kost. Denne matchen er omtrent avskjedighetsgrunn alene.
Tråder: 1
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
9
Hva om man ser litt forbi Myrvold og trenere som har vært med på sirkuset?
Er Oppøyen rett mann? Har han den rette kompetansen? Det rette nettverket?
Er han ansett som den rette daglige lederen eller er han som mange i klubben ansatt da han har vært med i kompisgjengen som har styrt i en årrekke?
Hvor langt opp i rekkene skal man rydde vekk vrakgodset?
Skal vi tilbake på toppen må det taes dramatiske grep, for når vi milevis unna
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
10
Skremmende å se utviklingen i den tidligere stolte forening. La oss håpe dette var bunnpunktet og at en knallhard evaluering gjøres fra og med mandag da sesongen er ferdig. Ikke bare spillerstall og trenere som bør evalueres.
Jeg trodde, helt ærlig, at klubben skulle ta nye steg når Kjær og Shampo forlot klubben i 2022 men der tok jeg feil. De siste sesongene har vært et sammenhengende mareritt av elendige resultater og veivalg. Glem finalen i 24, vi hadde griseflaks i den semifinalen og burde således aldri vært der.
Hvor tar VIF veien videre nå tro? Hvis problemene klubben står i sminkes over og man fortsetter i samme tralten tror jeg snart klubben er ferdig på toppnivå (hvis man kan kalle dagens utgave det)