Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sarpsborg - Vålerenga
(Igår, 11:29 PM)Oldtimer Skreiv: Tråden blir veldig uoversiktlig.
Vi har nok en ganske stor spiss-krise.
Virker som de fleste vil bruke Rijks istedet for Brajanac,  mulig det er fornuftig, men jeg er dessverre stygt redd for at heller ikke han er i nærheten av å holde et brukbart eliteserie nivå.
Kan en kriseløsning være å bruke Kill-Olsen som en bakromsspis fram til neste overgangsvindu ?

Jeg var også bekymret for spissplassen før sesongen og de to første rundene har ikke roet de bekymringene. Men kom igjen a folkens, det har blitt spilt 2 runder. La oss vente litt med krisemaksimeringa.

Hvis det ikke løser seg for Braja eller Rijks så tror jeg at Sørensen er neste mann på lista. Hvis Thorvaldsen gjør det godt så kan vi komme styrket ut av det.
Svar
Virker som de fleste vil bruke Rijks istedet for Brajanac,  mulig det er fornuftig, men jeg er dessverre stygt redd for at heller ikke han er i nærheten av å holde et brukbart eliteserie nivå.
Kan en kriseløsning være å bruke Kill-Olsen som en bakromsspis fram til neste overgangsvindu ?

Joshua King sa i podcasten «Bakrommet» at han kunne tenke seg å spille for VIF når han var ferdig i utlandet. Han har vel glemt at vi spiller på plast. 
Dette har ikke med spissplassen å gjøre og fyren har store tanker om seg selv. 
Uansett, han gjør en fin jobb med de lokale barna i Groruddalen. Det skal han virkelig ha for. 
Er jo for tidlig med Lorents Apold-Aasen og jeg har ikke sett så mange treninger til at jeg kan uttale meg om hvor god han er. Men det er det kanskje noen her inne som har (?).
Er du god nok er du gammel nok eller var det omvendt;-)
Svar
Så Apold-Aasen i noen Postnord kamper ifjor, og han så definitivt ikke ut som noen eliteserie spiss.
Men han er jo veldig ung, og vil forhåpentligvis ta store steg.
Svar
(Igår, 08:50 PM)Østblokka Skreiv: Nå begynner den heksejakten fra deg og Nils og bli rimelig lavmål og på et useriøst nivå. Heldigvis har vi et kompetent trenerteam som tar avgjørelsene og ikke forumkonger.

For en merkelig påstand. Jeg mener at Brajanac ikke er god nok. Det er lov å være uenig i det, men det er ikke en heksejakt av den grunn. Du må gjerne utdype litt hvorfor du mener Brajanac er god nok og sånn sett heve debattnivået litt.
Svar
(Igår, 11:41 PM)Leksa Skreiv:

Joshua King sa i podcasten «Bakrommet» at han kunne tenke seg å spille for VIF når han var ferdig i utlandet. Han har vel glemt at vi spiller på plast. 

Har har også glem at Molde er den eneste klubben han kunne tenke seg å spille for i Norge. (Hans egne ord)
Svar
(Idag, 08:37 AM)Oldtimer Skreiv: Så Apold-Aasen i noen Postnord kamper ifjor, og han så definitivt ikke ut som noen eliteserie spiss.
Men han er jo veldig ung, og vil forhåpentligvis ta store steg.

Skjønner. Han kan bli bra ja men som du formidler er det vel litt tidlig da.

(10 timer siden)Wild Touch Skreiv:
(Igår, 11:41 PM)Leksa Skreiv:

Har har også glem at Molde er den eneste klubben han kunne tenke seg å spille for i Norge. (Hans egne ord)
Såpass ja. Plast, Messias og 37 tilskuere. Han er vel ferdig på toppnivå uansett.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)