Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Leddbånd skade, alt fra 6 til 12 uker??

Bjørdal ble taklet stygt tidlig i kampen også,trodde faktisk at han var ferdig for sesongen når jeg så taklingen. Dommeren ga utrolig nok ikke kort engang..
Svar
Jeg tipper nok at Sæter er tilgjengelig for rundt 5.000’ inkludert fremtidige summer. Har et inntrykk av videresalgsverdi preger dagens overgangssummer i større grad enn hvor god spilleren faktisk er. At han er nummer tre i køen i Trondheim hjelper heller ikke på summen for rbk sin del.

Spørsmålet er om han er verdt det. Dersom vi ikke har noe annet på blokka er det en avtale jeg håper vi slår til på 7/7 dager i uken. Han er langt bedre enn de vi har i dag. Han er nok det beste vi kan hente fra eliteserien per dag dato. Hadde det ikke vært for en skadehistorikken hans hadde han spilt i utlandet.

Sæter eller en spiss fra utlandet er ønsket mitt.
Svar
Mye prat om spisskrise nå.
Synes Brajanac hadde en bra match mot Brann. Kunne fort ha fått to mål. Var også mer delaktig i det oppbyggende spillet. Den prestasjonen kan ha gitt han den selvtilliten han trenger.
Gøy hvis han fortsetter å putte i neste. Alt for tidlig å avskrive han helt ennå. Ellers har vi både Sørensen og Rijks som kan spille der.
Svar
(Igår, 09:08 PM)JohnnyJ Skreiv: Mye prat om spisskrise nå.
Synes Brajanac hadde en bra match mot Brann. Kunne fort ha fått to mål. Var også mer delaktig i det oppbyggende spillet. Den prestasjonen kan ha gitt han den selvtilliten han trenger.
Gøy hvis han fortsetter å putte i neste. Alt for tidlig å avskrive han helt ennå. Ellers har vi både Sørensen og Rijks som kan spille der.

Det er lov å håpe, men jeg tror ikke selvtillit er "problemet" til Brajanac. Ferdighetsmessig ligger han langt bak hva en spiss bør være i ES - men som sagt, det er lov å håpe.
Svar
(Igår, 07:58 PM)Majorstuen Skreiv: Jeg tipper nok at Sæter er tilgjengelig for rundt 5.000’ inkludert fremtidige summer. Har et inntrykk av videresalgsverdi preger dagens overgangssummer i større grad enn hvor god spilleren faktisk er. At han er nummer tre i køen i Trondheim hjelper heller ikke på summen for rbk sin del.

Spørsmålet er om han er verdt det. Dersom vi ikke har noe annet på blokka er det en avtale jeg håper vi slår til på 7/7 dager i uken. Han er langt bedre enn de vi har i dag. Han er nok det beste vi kan hente fra eliteserien per dag dato. Hadde det ikke vært for en skadehistorikken hans hadde han spilt i utlandet.

Sæter eller en spiss fra utlandet er ønsket mitt.

Sier ja takk begge deler jeg.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Leksa, 3 Gjest(er)