Vi bør ha lave forventninger til Promise også
Mye kan ha skjedd siden han var her sist..
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
|
Vi bør ha lave forventninger til Promise også
05-19-2025, 06:22 PM
Jeg forventer ingen ting av han i år. Kanskje noen innhopp. Obasi bør vel egentlig nærme seg laget snart. Men virker som han er ganske langt unna. Forventa ikke at han skulle herje i Eliteserien i år, men han burde fått innhopp nå. Men det er noen Godly Michael pr Ejuke så kanskje han er mer det første.
05-19-2025, 06:46 PM
05-22-2025, 12:51 PM
Ser på Instagram at Jokke er i Nigeria, tipper han bare følger med på Promise men hadde vært gøy om han ser på noe annet også
05-22-2025, 01:31 PM
(05-22-2025, 12:51 PM)christian1913 Skreiv: Ser på Instagram at Jokke er i Nigeria, tipper han bare følger med på Promise men hadde vært gøy om han ser på noe annet også Sånn jeg forsto det ut fra en podcast eller lest et sted så var planen at Promise nå skal være her for godt. Han blir 18 år 21.august og følgelig så kan han være her på et 3 mnd turistvisum fra egentlig nå. De neste 3 månedene trener han med laget som "turist", og så signerer han kontrakten på 18 års dagen. Så at Jokke er i Nigeria nå i forbindelse med Promise-overgangen stemmer helt sikkert. Og i totalt fravær av andre rykter så får vi vel bare håpe at Promise kjenner en god spiss da.
05-22-2025, 01:40 PM
Kjenner at jeg trenger noen rykter snart
Jokke er i Nigeria
(Så det var nevnt over her)
05-22-2025, 02:32 PM
05-22-2025, 03:19 PM
(05-22-2025, 01:40 PM)christian1913 Skreiv: Kjenner at jeg trenger noen rykter snart Tipper vi må vente til landslagspausen. Nå er det Kåffa og Tromsø, så kommer en lang pause. Da er europeiske ligaer over og det er 2-3 uker til vinduet faktisk åpner. Det er nok ikke aktuelt for Sæter å melde overgang til oss nå og så spille nesten 2 måneder i RBK, gitt at vi skulle signere han da. Og hva fremtiden bringer for diverse spillere i ulike serier i Europa blir nok også litt mer klart for dem i løpet av de neste ukene. Men til tross for at alle stort sett bruker tiden sin på å fortelle at vi ikke har penger, eller i hvert fall ikke noe særlig, så tror jeg det blir en del action, når det først kommer i gang. Borch drar, det vet vi allerede. Vil tro flere av våre utenlandske lever litt utrygt av litt ulike grunner, kanskje først og fremst Lange, Brajanac og Rijks. Men også nykommer som Pallas muligens. Bully og Dicko er kanskje et par vi bare gir opp. Mens Bitri skal helt sikkert selges og Ofkir også, selv om han vel er borte frem til jul. Et par spillere, Obasi f.eks. har kanskje godt av et utlån. Storevik har muligens lyst til å spille på et førstelag og kanskje skal vi la Sjøeng få litt tid som backup. Så vi snakker nok opp mot 10 exiter med stort og smått om det skal ryddes skikkelig. Og noen inn også, sikkert ikke like mange, men det blir vel fort 4-5. I hvert fall håper jeg det, og da tar jeg ikke med Promise der. Siden vi ikke kan plukke så veldig mange norske spillere som spiller i Norge pga økonomi så er det jo viktig å få rydda skikkelig blant de utenlandske først og fremst.
05-22-2025, 03:36 PM
Slik Ambina har spilt, vil det være veldig vanskelig for store tilbud å ikke dukke opp for ham om sommeren. Vi må forberede oss på dette også.
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|