Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
0
(05-28-2025, 07:26 PM)Oldtimer Skreiv: Oe Sæter fra start i dag, og flott scoring nå.
Er nok ren utopi at vi kan hente han i sommer, like greit å legge den ballen død.
Nå er det mye sykdom i Rosenborg troppen, ellers er Ole Sæter 3 valget på spissplass, og begynner å komme opp i årene, så tror nok han er lysten på en overgang som gir han mere og fast spilletid, ikke spilte han spiss i dag heller, ble plassert på kant.
Ole er akkurat passe breial så han og Vålerenga hadde passet som hånd i hanske! Og hadde sikkert fort blitt en yngling på Østblokka.
Ble medlem: Jan 2024
Omdømme:
16
Om Sæter vil hit er det en no-brainer i mine øyne.
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
7
(05-28-2025, 10:21 PM)JackBlack Skreiv: Om Sæter vil hit er det en no-brainer i mine øyne. Ja!!!!! Bring it!!!
Tråder: 4
Omdømme:
16
Altså Promise ble sammenlignet med Obasi i vinter og de sa han var mer lovende enn Obasi. Sånn i ettertid så er det jo ikke akkurat å hoppe etter Wirkola. Om Promise får to-siffret minutter i ES i år blir jeg overasket.
Når det gjelder budsjetter så er det fastsatt uavhengig av hva som skjer underveis i året (når det gjelder kjøp). Dvs. om vi har budsjettert for kjøp for 15 mill, salg for 30 mill og selger for 50 mill så er det ikke sånn at vi automatisk har 35 mill til kjøp. Alt kjøp over budsjettet - altså 15 mill i dette eksempelet - skal godkjennes av AS styret, dvs. Siem/Trøim.
Omdømme:
11
Og hva skal vi gjøre med det enorme beløpet vi vil tjene for Ambina? Jeg mener, han er allerede verdt nesten 2 millioner euro og alle speidergruppene har ham som et prioritert mål for sommeren...
Omdømme:
12
05-29-2025, 04:58 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 05-29-2025, 05:07 AM av ForrestGump.)
(05-29-2025, 02:32 AM)papajoao Skreiv: Og hva skal vi gjøre med det enorme beløpet vi vil tjene for Ambina? Jeg mener, han er allerede verdt nesten 2 millioner euro og alle speidergruppene har ham som et prioritert mål for sommeren...
Det der, det orker jeg nesten ikke å tenke på, etter innsatsen 11 mot 11 mot KFUM.
Skal love deg at måla imot renner inn, uten Ambina.
Sjøvold er ikke CDM, i moderne fotball IMO. Han er beck eller kant. Elias er i følge bibelen, en vandrende profet. La oss håpe på det.
Har null tro på å kjøpe spillere med etablert skade historikk.
Bytt spiss etter 60.
Amen.
Omdømme:
0
(05-28-2025, 07:26 PM)Oldtimer Skreiv: Oe Sæter fra start i dag, og flott scoring nå.
Er nok ren utopi at vi kan hente han i sommer, like greit å legge den ballen død.
Nå er det mye sykdom i Rosenborg troppen, ellers er Ole Sæter 3 valget på spissplass, og begynner å komme opp i årene, så tror nok han er lysten på en overgang som gir han mere og fast spilletid, ikke spilte han spiss i dag heller, ble plassert på kant.
Ole er akkurat passe breial så han og Vålerenga hadde passet som hånd i hanske! Og hadde sikkert fort blitt en yngling på Østblokka.
Tråder: 2
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
9
05-29-2025, 10:56 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 05-29-2025, 11:00 AM av Blue 1978.)
Er vel ingen som er tilfreds med Braja antall scoringer i år. Til hans forsvar så tenker jeg han har fått fått langt dårligere arbeidsforhold i år og det må trenerteamet og ta noe ansvar for. Nivået er naturligvis høyere i år enn i fjor. Men savner vinger med stor fart og drible ferdigheter som kan legge inn innlegg på kant. Vi hadde Jones i fjor som gjorde akkurrat denne jobben og som og bidro til å gi Braja mer plass ved å skjære inn . Nå får vi håpe at Thorvaldsen holder seg skadefri. Men jeg ønsker meg en extra ving med fart i dette vinduet for Filip er veldig skadeutsatt. Vi får Promise, men trenger en til. Sørensen kunne også vært interessant å prøvd på topp. Sånn som vi spiller tror jeg han passer bedre på topp. Fortsetter vi med med samme formasjon, er vi nødt til å få tak i en sterk hodespiller som evner å få ballen i mål når det kommer innlegg. Eller en som er enda mer klinisk. Håper ellers vi ikke gjør en for stor vårrengjøring. Fotball handler og om trygghet og relasjon. Det har vært veldig lite stabilitet i troppen de siste årene med store utskiftninger. Når man ser lag som Brann, BG og RBK har de fleste spilleren spilt sammen i flere år.Mees er en av dem som nok må søke andre jaktmarker. Obasi må få mer spilletid for å få mer erfaring og jeg håper han leies ut til en Obos klubb. Også er det viktig å bruke vinduet på å forlenge kontrakten til Ambina og Vinicius.
Elias Hagen et god spiller, men han har dessverre ikke passet inn sånn som vi spiller. Dersom vi kunne solgt han og fått mer en spiller som var mer komplementær kunne det og vært bra. Sjøvold må og få mer tillit ellers så tar han en Hammer Kjeldsen og stikker Moe jeg kan forstå veldig godt. Han må spille mer å ikke bare brukes som treningsparrer .
Tråder: 2
Omdømme:
23
(05-29-2025, 10:56 AM)Blue 1978 Skreiv: Er vel ingen som er tilfreds med Braja antall scoringer i år. Til hans forsvar så tenker jeg han har fått fått langt dårligere arbeidsforhold i år og det må trenerteamet og ta noe ansvar for. Nivået er naturligvis høyere i år enn i fjor. Men savner vinger med stor fart og drible ferdigheter som kan legge inn innlegg på kant. Vi hadde Jones i fjor som gjorde akkurrat denne jobben og som og bidro til å gi Braja mer plass ved å skjære inn . Nå får vi håpe at Thorvaldsen holder seg skadefri. Men jeg ønsker meg en extra ving med fart i dette vinduet for Filip er veldig skadeutsatt. Vi får Promise, men trenger en til. Sørensen kunne også vært interessant å prøvd på topp. Sånn som vi spiller tror jeg han passer bedre på topp. Fortsetter vi med med samme formasjon, er vi nødt til å få tak i en sterk hodespiller som evner å få ballen i mål når det kommer innlegg. Eller en som er enda mer klinisk. Håper ellers vi ikke gjør en for stor vårrengjøring. Fotball handler og om trygghet og relasjon. Det har vært veldig lite stabilitet i troppen de siste årene med store utskiftninger. Når man ser lag som Brann, BG og RBK har de fleste spilleren spilt sammen i flere år.Mees er en av dem som nok må søke andre jaktmarker. Obasi må få mer spilletid for å få mer erfaring og jeg håper han leies ut til en Obos klubb. Også er det viktig å bruke vinduet på å forlenge kontrakten til Ambina og Vinicius.
Elias Hagen et god spiller, men han har dessverre ikke passet inn sånn som vi spiller. Dersom vi kunne solgt han og fått mer en spiller som var mer komplementær kunne det og vært bra. Sjøvold må og få mer tillit ellers så tar han en Hammer Kjeldsen og stikker Moe jeg kan forstå veldig godt. Han må spille mer å ikke bare brukes som treningsparrer .
Elias Hagen har nok visse kvaliteter, men jeg blir irritert og sur hver gang han er på banen.
Han lunter og småjogger rundt på midtbanen, peker og fekter litt, virket som han tror han er en slags maestro, men bidrar med svært lite.
Håper vi blir kvitt han asap. Det er en grunn til at han har slitt benken i samtlige klubber han har vært i.
Ble medlem: Aug 2024
Omdømme:
3
(05-29-2025, 10:56 AM)Blue 1978 Skreiv: Er vel ingen som er tilfreds med Braja antall scoringer i år. Til hans forsvar så tenker jeg han har fått fått langt dårligere arbeidsforhold i år og det må trenerteamet og ta noe ansvar for. Nivået er naturligvis høyere i år enn i fjor. Men savner vinger med stor fart og drible ferdigheter som kan legge inn innlegg på kant. Vi hadde Jones i fjor som gjorde akkurrat denne jobben og som og bidro til å gi Braja mer plass ved å skjære inn . Nå får vi håpe at Thorvaldsen holder seg skadefri. Men jeg ønsker meg en extra ving med fart i dette vinduet for Filip er veldig skadeutsatt. Vi får Promise, men trenger en til. Sørensen kunne også vært interessant å prøvd på topp. Sånn som vi spiller tror jeg han passer bedre på topp. Fortsetter vi med med samme formasjon, er vi nødt til å få tak i en sterk hodespiller som evner å få ballen i mål når det kommer innlegg. Eller en som er enda mer klinisk. Håper ellers vi ikke gjør en for stor vårrengjøring. Fotball handler og om trygghet og relasjon. Det har vært veldig lite stabilitet i troppen de siste årene med store utskiftninger. Når man ser lag som Brann, BG og RBK har de fleste spilleren spilt sammen i flere år.Mees er en av dem som nok må søke andre jaktmarker. Obasi må få mer spilletid for å få mer erfaring og jeg håper han leies ut til en Obos klubb. Også er det viktig å bruke vinduet på å forlenge kontrakten til Ambina og Vinicius.
Elias Hagen et god spiller, men han har dessverre ikke passet inn sånn som vi spiller. Dersom vi kunne solgt han og fått mer en spiller som var mer komplementær kunne det og vært bra. Sjøvold må og få mer tillit ellers så tar han en Hammer Kjeldsen og stikker Moe jeg kan forstå veldig godt. Han må spille mer å ikke bare brukes som treningsparrer . Sørensen MÅ prøves på topp.
Jeg synes han er en veldig unaturlig ving. Hadde det vært 20-30 år siden kunne jeg forstått at han kunne kledd ving-rolle.
Kjør han som spiss. Han er god til å fyre stillestående, skuddene har ofte mening, og ikke minst han har den lille danske roen som skal til.
Vet at vi nuller ut muligheten for å true bakrom men gi indreløperne den muligheten.
Sørensen er litt uortodoks og typisk VIF-spiller også.
Uten at det skal være grunnen til bruke han på topp.
Vi MÅ score mål. Det tror jeg Sørensen gjør fra forskjellige vinkler.
|