Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Spansk liga er ikke såå bra da, bortsett fra 2-3 klubber som til gjengjeld er veldig bra. Det står jo som regel mellom Real Madrid eller Barcelona. Og det hender Athletico Madrid blander seg inn.

Sørloth gjør det jo bra der, og med all respekt for han så tror jeg ikke at det akkurat er uoppnåelig at Jones blir like god som Alexander Sørloth.

Premier League er noe annet. Der er alle lagene veldig gode.
Svar
Trenerne våre forteller Dagsavisen om planene for årets første sydentur og sier flere interessant ting:

– Vi må ha inn flere spillere. Forrige sesong måtte vi ha folk ut før vi kunne få folk inn. Nå er vi i en situasjon der vi håper å kunne beholde folk og fylle på, sånn at vi får enda bedre konkurranse på plass, sier Myhre.

Bakke åpner for at VIF kan ha på plass nye spillere før avreise. Det kan både være permanente overganger eller prøvespillere.

– Tror du at dere har med dere nye spillere ned?

– Signalene er at det fort kan skje, men så vet man at det ikke kan skje også. Vi har avreise om fem dager, så det skal kanskje holde hardt, svarer Bakke.

---
Vi må fortsette å dyrke og produsere sjanser, jobbe med offensiv samhandling og få det til å gå enda fortere med enda mer automatikk i spillestilen vår, svarer Bakke og fortsetter:

– Vi vet at vi må opp i forflytning, avstander, lagdeler, råskapen som førsteforsvarere når vi går i press og at vi gjør ting med samtidighet. Vi må få løftet det litt.

https://www.dagsavisen.no/sport/2025/01/...-det-litt/
------

Høres ikke det ganske lovende ut da?
De sier at treningsleiren i fjor var veldig bra selv om vi da var få spillere og at det i år er en fordel at vi har vært der før og er kjent.
Svar
(Igår, 02:54 PM)NilsDN Skreiv: Spansk liga er ikke såå bra da, bortsett fra 2-3 klubber som til gjengjeld er veldig bra. Det står jo som regel mellom Real Madrid eller Barcelona. Og det hender Athletico Madrid blander seg inn.

Sørloth gjør det jo bra der, og med all respekt for han så tror jeg ikke at det akkurat er uoppnåelig at Jones blir like god som Alexander Sørloth.

Premier League er noe annet. Der er alle lagene veldig gode.

Er vel mer naturlig å sammenligne med Strand Larsen som gikk fra nettopp Celta Vigo til Wolves. 
Uansett er nok ElAb kjøpt inn som et talent og får han spille noe sørlig denne sesongen er det nok en bonus. 

Vi er dessverre ikke i en situasjon hvor vi kan si nei til 50 mill. Det er et fornuftig salg og en meget bra sum. 

Så er vi åpenbart avhengig av at Jokke drar en dyktig kanin opp av hatten igjen!
Svar
Nei han starter nok ikke i neste runde. På den annen side så er han jo bare året yngre enn Nusa. Så ikke sikkert han vil være så veldig langt unna heller.
Svar
Mathias Løvik til Parma,har vel blitt linket hit.
Svar
(Igår, 08:44 PM)Ingar Skreiv: Mathias Løvik til Parma,har vel blitt linket hit.

Har vel aldri vært linket hit? Naturlig nok.
Svar
(Igår, 02:04 PM)JackBlack Skreiv: Her var man positiv. 
Du lever opp til navnet ditt i det minste.

Så du tror han får masse spilletid i La Liga og/eller blir videresolgt for > 50 mill?
Svar
Ifølge Nettavisen er vi nær med å signere danske Elias Sørensen fra Portsmouth.

Klubbene skal være enige om en avtale, noe også danske Tipsbladet rapporterer torsdag.

https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fo...95-2223857
Svar
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandina...-soerensen

Ser spennende ut.
Svar
Litt kjedelig er det, men det er utvilsomt bra at klubben har blitt gode på å unngå lekkasjer om spillere som er aktuelle.
Før var det spekulasjoner om de aller fleste spillere før de ble signert nå er det helt tyst.
Men Bakke sa som jeg nevnte i mitt forrige innlegg at han har fått signaler om at det fort kan komme spillere inn før vi drar til syden. Da må vel de komme i morgen da siden avreise er lørdag. Skjer det ikke er det vel god grunn til å tro at noen kan slutte seg til troppen der nede tidlig i oppholdet. Om det sitter en i fly avstand herfra så er det kanskje like greit å dra rett til Tenerife som å dra til valle først.
Et annet spørsmål er om det er noe håp om å få låne Jones fra Celta. Jeg regner ikke med at han skal starte kampen deres i morgen.
De startet sesongen de er inne i nå 15 august og spiller siste kamp 25 mai
Om han fikk en måned eller to der borte for å bli kjent med fasilitetene og folka og de fikk vurdert han så kunne han fått med seg sesongen her fram til sommeren og vært tilbake hos dem for å få med seg hele oppkjøringa mot neste sesong. Jeg vil jo tro at det var enda lettere for han å ta steget fra obos til eliten etter å ha blitt signert av dem, fått masse selvtillit og sett litt hvordan de gjør det der nede. Dessuten ville han sluppet vintermånedene. Og for Celta tenker jeg at han vil være mer verdifull etter en god vårsesong her på et nivå høyere opp enn det han spilte i fjor.
Høres jo ut som vinn vinn det vel?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Blue 1978, NilsDN, termii, 45 Gjest(er)