Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
(03-06-2025, 02:28 PM)Grimm Skreiv:
(03-06-2025, 12:58 PM)FuriousMachine Skreiv: Nå nærmer det seg ubønnhørlig den tiden hvor jeg må presentere kronjuvelene slik at TV2 kan plassere et realt ballespark der en gang i måneden, for en mildt sagt spinnvill pris.
Jeg lurte derfor på om noen har erfaring med den reklamebaserte pakka til TV2? Jeg kommer ikke til å bruke tjenesten til noe som helst annet enn å se Enga-kamper (Elite- og Toppserien), så jeg bryr meg katta om hvor plagsomt det er med reklameavbrudd i filmer og serier. Det som derimot vil være helt uakseptabelt er om det kommer reklameavbrudd i sendinga (altså, under kamp, pausereklame er ok) eller om man må vente før man "kommer inn" på livestreamen for å se minutter med reklame (som er kjipt om man er litt sent ute og vil gå glipp av minst mulig av kampen som startet for 2 minutter siden).

Noen som vet?

Det har ikke vært noen reklamepauser annet enn et lass før og etter kamp, samt i pausen. Streamen har mindre reklame da man som oftest får høre pauseinterjuvet (om de ikke har fucka opp lyden da. Ca. 50/50 sjanse for det).

Supert, mange takk for svar :-) Reklame før sending og i pausen er vel som på vanlig lineær TV; det er når de i tillegg bryter inn i streamen at jeg klikker i vinkel ;-)
Men, da forsøker jeg å spare noen hundrelapper på å kjøre reklameabonnementet, så ser vi hvordan det går.
Svar
Vet de gjør dette på lengre sendinger som sjakk o.l. men fotballen har de spart seg for så langt. Nå er jo ikke det noen garanti for at de beholder det så ikke kjeft på meg om de endrer det. Big Grin
Svar
(03-06-2025, 04:11 PM)Grimm Skreiv: Vet de gjør dette på lengre sendinger som sjakk o.l. men fotballen har de spart seg for så langt. Nå er jo ikke det noen garanti for at de beholder det så ikke kjeft på meg om de endrer det. Big Grin

hehehe, ingen grunn til bekymring, TV2 er favorittskyteskiva mi når noe går galt, så det er større sannsynlighet for at jeg ville kjefta på TV2 om du hadde gjort noe galt enn å kjefte på deg når TV2 gjør noe galt ;-)

Nå ble det tilfeldigvis et reklamefritt abonnement allikevel, ettersom jeg også skulle starte et Disney+ Premium samtidig og da er det faktisk 50 spenn å spare i måneden på å gå for det dyreste TV2 alternativet. Så nedgraderere jeg heller til reklamepakka når jeg ikke lenger trenger D+
Svar
Da er billettene til hjemmekampen mot Viking ute.
Svar
7000 solgte, kun 500 igjen på Østblokka.
Svar
2,5 uke igjen.
Litt væravhengig, men bør jo bli 12-13.000 på tribunene da.
Svar
TIL i dag blir en god test for oss. Jeg håper vi kan få et bedre resultat i dag, vi trenger litt boost av selvtillit til eliteserien starter.
Svar
Jeg tar ikke i om jeg sier at i løpet av de 15 første minuttene, har Tromsø hatt ballen i mindre enn 90 sekunder. 90% posession med andre ord.
Ikke skapt det store enda, men jeg liker det jeg ser. Mye variasjon i spillet, bruker begge sider og midten.

Men han kommentatoren der, er det mulig. Hvor finner man sånne? Skriker som et helvete med en gang det skjer noe.
Jada, greit å legge litt trykk når det skjer noe på banen, men du verden. Alsaker er IKKE et godt forbilde for å si det sånn.
Svar
Molde-Kristiansund 0-4

Vi er for slappe og sløve i forsvar. 4 100% sjanser,bare flaks at vi ikke har sluppet inn mer enn 1 mål
Svar
Ser i hvert fall hvor viktige Ambina og Bjørdal er. Vår svakeste omgang på lenge, når de ikke er med i dag.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: papajoao, 6 Gjest(er)