03-06-2025, 03:26 PM
(03-06-2025, 02:28 PM)Grimm Skreiv:(03-06-2025, 12:58 PM)FuriousMachine Skreiv: Nå nærmer det seg ubønnhørlig den tiden hvor jeg må presentere kronjuvelene slik at TV2 kan plassere et realt ballespark der en gang i måneden, for en mildt sagt spinnvill pris.
Jeg lurte derfor på om noen har erfaring med den reklamebaserte pakka til TV2? Jeg kommer ikke til å bruke tjenesten til noe som helst annet enn å se Enga-kamper (Elite- og Toppserien), så jeg bryr meg katta om hvor plagsomt det er med reklameavbrudd i filmer og serier. Det som derimot vil være helt uakseptabelt er om det kommer reklameavbrudd i sendinga (altså, under kamp, pausereklame er ok) eller om man må vente før man "kommer inn" på livestreamen for å se minutter med reklame (som er kjipt om man er litt sent ute og vil gå glipp av minst mulig av kampen som startet for 2 minutter siden).
Noen som vet?
Det har ikke vært noen reklamepauser annet enn et lass før og etter kamp, samt i pausen. Streamen har mindre reklame da man som oftest får høre pauseinterjuvet (om de ikke har fucka opp lyden da. Ca. 50/50 sjanse for det).
Supert, mange takk for svar :-) Reklame før sending og i pausen er vel som på vanlig lineær TV; det er når de i tillegg bryter inn i streamen at jeg klikker i vinkel ;-)
Men, da forsøker jeg å spare noen hundrelapper på å kjøre reklameabonnementet, så ser vi hvordan det går.